Po obejrzeniu filmu płyta wygląda i pachnie jak pizza

| Ciekawostki
CeresB, CC

Brazylijska filia sieci Domino's Pizza nawiązała współpracę z agencją reklamową Artplan. Po burzy mózgów zaprojektowano termowrażliwy tusz do drukowania na nośnikach DVD. Gdy czarna na początku płyta podgrzewa się w odtwarzaczu, na awersie pokazuje się pizza, która rozsiewa wokół pobudzający kubki smakowe zapach.

Pojawiające się (i znikające) pizze wydrukowano na krążkach z 10 nowościami. Artplan wystawił płyty w 10 wypożyczalniach z Sao Paulo i Rio de Janeiro (klientów nie uprzedzono, że czekają ich dodatkowe atrakcje).

Na podgrzanej płycie widać nie tylko pizzę, ale i napis: "Podobał ci się film? Z gorącą, przepyszną pizzą sieci Domino kolejny wyda ci się jeszcze lepszy".

W Brazylii usługi streamingowe, takie jak Netflix czy iTunes, są relatywnie nowe, dlatego przeważnie korzystają z nich ludzie dobrze sytuowani. [Dodatkowo] nasze łącza szerokopasmowe nie są tak szybkie jak w USA, więc [stacjonarne] wypożyczalnie z filmami nadal działają [i mają się dobrze] - podkreśla dyrektor artystyczny Artplanu Diogo Barbosa.

 

Domino pizza płyta DVD wypożyczalnia odtwarzacz tusz termowrażliwy podgrzewać zapach Artplan