Centrala telefoniczna w chmurze

| Technologia
camknows, CC

Chmury obliczeniowe kojarzą się ze światowymi gigantami, takimi jak Microsoft, Amazon czy Google. Jednak jest to rynek, na którym mogą zaistnieć tez mniejsi gracze. Co ciekawe, znajdują oni dla chmur zaskakujące rozwiązania.

Firma Oxycom proponuje na przykład... hostowaną w chmurze centralę telefoniczną dla przedsiębiorstw. e-Centrala IP PABX wykorzystuje technologię cloud computing i umożliwia sprawne zarządzanie komunikacją w firmie, przy jednoczesnej pełnej kontroli kosztów - klient może sam wybrać usługi, z których chce korzystać. Istotnym atutem jest łatwość wdrożenia oraz możliwość podłączenia do istniejącej już w firmie infrastruktury telekomunikacyjnej (z możliwością zachowania wykorzystywanych wcześniej numerów i urządzeń).

Jednym z podstawowych atutów e-Centrali IP PABX jest fakt, iż jest dostępna w zasadzie natychmiast po wykupieniu - w formie usługi, bez potrzeby instalacji sprzętu, zapewnienia jego utrzymania itp. Klient unika w tym przypadku kosztownego zakupu sprzętu i opłat związanych z jego instalacją. Co więcej, w razie pojawienia się dodatkowych potrzeb istnieje możliwość rozbudowy podstawowej wersji w dowolnym momencie o kolejne moduły stosownie do wzrostu potrzeb i możliwości finansowych. Rozwiązania zastosowane w IP PABX oparte są na technologii telefonii IP firmy Broadsoft.

Użytkownik może korzystać z takich narzędzi jak interaktywna obsługa dzwoniącego (IVR), przekierowywanie połączeń, transfer połączeń (czyli przekierowywanie już trwającego połączenia), fax, poczta głosowa, udzielanie informacji przy połączeniu oczekującym, zawieszanie połączeń czy intergacja z MS Outlook.

Oxycom centrala telefoniczna chmura obliczeniowa