Nawet 5 dolarów robi różnicę
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.
Forest & Bird nie jest finansowane przez rząd. By nadal wykonywać swoje zadania, potrzebuje nowych członków, a najtańsze członkostwo oznacza wydatek 5 dolarów miesięcznie.
Trudno chyba bardziej wymownie przedstawić znaczenie nawet małych sum, skoro wraz z banknotem na dopasowanym do niego tle pojawiają się zagrożone wyginięciem gatunki: pingwin żółtooki (Megadyptes antipodes), krzywonos (Hymenolaimus malacorhynchos) lub koralnik modropłatkowy (Callaeas wilsoni).
Komentarze (0)