Tesco na rynku oprogramowania
Sieć supermarketów Tesco postanowiła wejść na rynek... oprogramowania. Firma zaoferuje 6 programów, każdy w cenie niższej niż 38 USD. W ofercie Tesco znajdą się: firewall, antywirus oraz pakiet biurowy.
Koncern wchodzi więc na terytorium takich firm jak Symantec czy Microsoft. Przedstawiciele obu firm z zadowoleniem powitali pojawienie się konkurencji. Stwierdzili, że to zdrowe zjawisko, które przyniesie korzyści konsumentom.
Programy będą dostarczane przez firmę dystrybucyjną Formjet, a ich producentami będą takie przedsiębiorstwa jak Panda Software, Filestream, Ability i Software Dialog.
Pomoc techniczna oferowana będzie za pośrednictwem Internetu. Nie przewidziano uruchomienia telefonicznej infolinii.
Pakiet antywirusowy wyceniono na 19 USD. W tej samej cenie będzie można kupić oprogramowanie do zarządzania fotografiami, finansami osobistymi i do wypalania płyt CD czy DVD. Za firewall i pakiet biurowy trzeba będzie zapłacić po 38 USD.
Komentarze (0)