Drzwi pociągu do Europy...

| Ciekawostki

Chcąc promować swoje usługi, francuskie koleje Société nationale des chemins de fer français (SNCF) nawiązały współpracę z agencją reklamową TBWA Paris. W kampanii "Europa jest tuż obok" (Europe, It's Just Next Door) wykorzystano jaskrawo pomalowane drzwi z nazwami miast, po których otworzeniu można się przenieść do różnych miejsc na terenie Starego Kontynentu. I to dosłownie, bo ukryte za nimi ekrany wyświetlają w czasie rzeczywistym rozgrywające się tam wydarzenia.

Gdy śmiałek otwiera drzwi do Mediolanu, pojawia się naśladujący jego ruchy mim. W Barcelonie tańczą hiphopowcy, a w Brukseli można zamówić sobie portret.

Te interaktywne, zabawne doświadczenia nie tylko wytworzyły wielokulturowe związki między Europejczykami, ale i pozwoliły nam wszystkim uświadomić sobie pod koniec dnia, że Europa czeka tuż obok - podsumowują pracownicy agencji.

 

koleje SNCF TBWA Paris miasta Europa interaktywne drzwi ekran