Astrofizyka dla młodych zabieganych

Bestsellerowa Astrofizyka dla zabieganych Neila deGrasse'a Tysona w zupełnie nowym wcieleniu – niesamowity przewodnik po wszechświecie w kolorowej wersji dla młodszych czytelników. Książka napisana z pasją i humorem, a przy tym pełna pobudzających wyobraźnię zdjęć i ilustracji.

Czym są: materia, ciemna materia i antymateria?

Co to jest supernowa i czy ma coś wspólnego z gwiazdą?

Jak kosmita widziałby naszą planetę?

Na czym polega perspektywa kosmiczna?

Światowej sławy popularyzator nauki, dyrektor Hayden Planetarium przy Amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej na Manhattanie Neil deGrasse Tyson zaprasza w fascynującą podróż po wszechświecie! W bardzo przystępny i dowcipny sposób opowie o niezwykłych tajemnicach, jakie skrywa bezmiar kosmosu. Od elementarnej fizyki po głębokie pytania o naturę czasu i przestrzeni, od najbliższych ciał niebieskich po odległe galaktyki, pulsary i czarne dziury – dzięki tej książce poznacie i zrozumiecie wszystko, co na temat kosmosu mogło wam się kiedyś obić o uszy.

Nie wolno zapominać, że pozycja ta nie powstałaby bez Gregory'ego Mone'a, autora książek popularnonaukowych dla dzieci. Z jego bogatym dorobkiem można się zapoznać na stronie WWW. Mone pomagał w przełożeniu języka na przystępny dla dzieci nie tylko deGrasse Tysonowi, ale i Billowi Nye (on także jest popularyzatorem nauki; panowie wydali razem aż 3 książki).

zobacz w księgarni