Kindle Fire popularniejszy niż iPad?

| Technologia
Amazon

Jak wynika z doniesień medialnych, tablet Kindle Fire może okazać się wielkim przebojem. Co prawda Amazon nie zdradza liczby zamówionych urządzeń, jednak w sieci ukazał się zrzut ekranowy pochodzący jakoby z systemu Alaska (Availability Lookup and SKU Aggregator). To wewnętrzne oprogramowanie Amazona, które służy do śledzenia wielkości zamówień i liczby dostępnych towarów.

Z ujawnionych danych wynika, że w ciągu pierwszych pięciu dni przedsprzedaży klienci zamówili 250 000 tabletów. To oznacza, że w ciągu każdej godziny zamawianych jest ponad 2000 urządzeń. Jeśli tendencja taka utrzyma się, to 15 listopada, gdy ruszy sprzedaż tabletu, Amazon będzie musiał dysponować co najmniej 2,5 milionami urządzeń.

Można zatem stwierdzić, że, o ile powyższe dane są prawdziwe, Kindle Fire jest znacznie bardziej popularny niż iPad, który w ciągu pierwszego miesiąca znalazł milion nabywców.

Osoby, które jeszcze nie zamówiły Kindle Fire, a mają zamiar to zrobić, powinny się pospieszyć. Nie wiadomo jak długo, przy tak ogromnym zainteresowaniu, trzeba będzie czekać na dostarczenie urządzenia.

tablet Kindle Fire iPad