Kroboard

| Nauki przyrodnicze
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zwierzęta stają się coraz powszechniej wykorzystywanym medium reklamowym. Był już sheepvertising (owcoreklama), teraz przyszedł czas na cowvertising (kroworeklamę). Bydło pasie się całym dniami, często w dobrze widocznym z drogi miejscu. Czemu by więc nie ubrać poczciwej łaciatej w coś w rodzaju czapraka z odpowiednim napisem?

Tak właśnie postąpili organizatorzy holenderskiej akcji, w ramach której propaguje się ochronę rejonu Groene Hart, zlokalizowanego między Amsterdamem a Utrechtem. Zwolennicy ruchu chcą zapobiegać industrializacji i urbanizacji tego pięknego zakątka.

Krowy noszą ubranko z hasłem: "Głosuję na Groene Hart. Podpisujesz się również?". Mieszkańcy, którzy chcą zademonstrować swoje poparcie dla tej idei, mogą się dać sfotografować, a ich zdjęcie trafi później na billboard.

O szczegółach działań ekologów można poczytać na stronie internetowej organizacji Milieu Defensie.

zwierzęta reklama Groene Hart sheepvertising cowvertising Milieu Defensie