KopalniaWiedzy.pl

zaloguj się

  • Wiadomości
  • Artykuły
  • Forum
  • Książki
  • Konkursy
  • Galerie
  • Wywiady
  • Praca
    • Oferty pracy Pracuj.pl
    • Oferty pracy The Protocol
    • JOBICON
    • dlafirm.pracuj.pl
    • System HR
    • Branża IT
    • Dodaj ogłoszenie o pracę it
  • Medycyna
  • Technologia
  • Psychologia
  • Zdrowie/uroda
  • Bezpieczeństwo IT
  • Nauki przyrodnicze
  • Astronomia/fizyka
  • Humanistyka
  • Ciekawostki
Strona główna > Artykuły
A A A

Polecają
3
osobypoleć
Komentarze (5)

pogo, 18 września 2014, 16:06

Kompletnie nie rozumiem dlaczego "normalne" linie lotnicze wybierają bardziej okrężne trasy z międzylądowaniami. To raczej nie podnosi komfortu podróży tylko wręcz obniża...

Ten jeden punkt wydaje się być zupełnie bez sensu. W końcu każdy wybiera samolot, bo chce się gdzieś dostać szybko, a nie lecieć na wycieczkę "krajoznawczą".

nantaniel, 18 września 2014, 23:52

@pogo - raczej nie chodzi o "okrężne" trasy tylko o dłuższe. U droższego przewoźnika kupisz bilet na lot z Warszawy do Melbourne(i będą międzylądowania). U tańszego nie ma takiej opcji, bo jego samoloty nie mają takiego zasięgu - musiałbyś zaplanować sobie sam wieloetapową podróż, w trakcie której mogłoby być konieczne korzystanie z usług różnych linii lotniczych.

pogo, 19 września 2014, 09:03

Porównując ceny chyba należy się skusić na tym samym zestawie punktów startowych i końcowych, więc nie uznaję Twojego wytłumaczenia.

Obrazek dołączony do artykułu również nie sugeruje by chodziło o dłuższe i krótsze trasy.

Oczywistym jest, że nawet w tanich liniach lotniczych dłuższa trasa droższa od krótszej... u tego samego przewoźnika. Oczywiście zawsze są promocje i tańsze bilety jak się kupuje wcześniej, ale średnia cena biletu na dany lot nadal będzie wyższa gdy jest on dłuższy..

radar, 19 września 2014, 10:44

Eee, to pewnie trochę jak z Pocztą Polską i pozostałymi firmami typu InPost.

Poczta nie tylko dostarcza listy do dowolnego miejsca w Polsce, ale i ma większą sieć placówek (dostępność) szczególnie w mniejszych miejscowościach. To są wyższe koszty, których nie ponosi mniejszy gracz, bo nie oferuje niektórych usług. To samo tutaj. Tania linia operuje "lokalnie" i nie ma infrastruktury do latania daleko.

Sabat, 24 września 2014, 15:00

Ostatnio planowałem podróż do Wietnamu. Koszt przelotu "dużym" przewoźnikiem z międzylądowaniami wyniósł około 2600zł. Koszt dwoma różnymi tanimi liniami z przesiadką w Tajlandii 1800zł. Praktycznie nie widzę wymiernych korzyści z lotu z międzylądowaniem.

dodaj komentarz

Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy

Najnowsze wiadomości

Supermasywna czarna dziura we wczesnym wszechświecie szybko przybiera na wadze H. sapiens wyodrębniał się ponad milion lat temu? Interesujące wyniki badań czaszki Yunxian 2 Japończycy odkryli, dlaczego papieros pomaga przy wrzodziejącym zapaleniu jelita grubego Potwierdzono rozbieżności między Modelem Standardowym, a wynikami eksperymentów

RSS Polityka prywatności | Szkolenia

© Copyright 2006-2025 KopalniaWiedzy.pl