KopalniaWiedzy.pl

zaloguj się

  • Wiadomości
  • Artykuły
  • Forum
  • Książki
  • Konkursy
  • Galerie
  • Wywiady
  • Praca
    • Oferty pracy Pracuj.pl
    • Oferty pracy The Protocol
    • JOBICON
    • dlafirm.pracuj.pl
    • System HR
    • Branża IT
    • Dodaj ogłoszenie o pracę it
  • Medycyna
  • Technologia
  • Psychologia
  • Zdrowie/uroda
  • Bezpieczeństwo IT
  • Nauki przyrodnicze
  • Astronomia/fizyka
  • Humanistyka
  • Ciekawostki
Strona główna > Artykuły
A A A

Polecają
3
osobypoleć
Komentarze (5)

pogo, 18 września 2014, 16:06

Kompletnie nie rozumiem dlaczego "normalne" linie lotnicze wybierają bardziej okrężne trasy z międzylądowaniami. To raczej nie podnosi komfortu podróży tylko wręcz obniża...

Ten jeden punkt wydaje się być zupełnie bez sensu. W końcu każdy wybiera samolot, bo chce się gdzieś dostać szybko, a nie lecieć na wycieczkę "krajoznawczą".

nantaniel, 18 września 2014, 23:52

@pogo - raczej nie chodzi o "okrężne" trasy tylko o dłuższe. U droższego przewoźnika kupisz bilet na lot z Warszawy do Melbourne(i będą międzylądowania). U tańszego nie ma takiej opcji, bo jego samoloty nie mają takiego zasięgu - musiałbyś zaplanować sobie sam wieloetapową podróż, w trakcie której mogłoby być konieczne korzystanie z usług różnych linii lotniczych.

pogo, 19 września 2014, 09:03

Porównując ceny chyba należy się skusić na tym samym zestawie punktów startowych i końcowych, więc nie uznaję Twojego wytłumaczenia.

Obrazek dołączony do artykułu również nie sugeruje by chodziło o dłuższe i krótsze trasy.

Oczywistym jest, że nawet w tanich liniach lotniczych dłuższa trasa droższa od krótszej... u tego samego przewoźnika. Oczywiście zawsze są promocje i tańsze bilety jak się kupuje wcześniej, ale średnia cena biletu na dany lot nadal będzie wyższa gdy jest on dłuższy..

radar, 19 września 2014, 10:44

Eee, to pewnie trochę jak z Pocztą Polską i pozostałymi firmami typu InPost.

Poczta nie tylko dostarcza listy do dowolnego miejsca w Polsce, ale i ma większą sieć placówek (dostępność) szczególnie w mniejszych miejscowościach. To są wyższe koszty, których nie ponosi mniejszy gracz, bo nie oferuje niektórych usług. To samo tutaj. Tania linia operuje "lokalnie" i nie ma infrastruktury do latania daleko.

Sabat, 24 września 2014, 15:00

Ostatnio planowałem podróż do Wietnamu. Koszt przelotu "dużym" przewoźnikiem z międzylądowaniami wyniósł około 2600zł. Koszt dwoma różnymi tanimi liniami z przesiadką w Tajlandii 1800zł. Praktycznie nie widzę wymiernych korzyści z lotu z międzylądowaniem.

dodaj komentarz

Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy

Najnowsze wiadomości

Na którym boku sypiają koty i dlaczego go wybierają? Zobaczcie pierwszą sfingowaną scenę fotograficzną Noworodki mają wyższy poziom biomarkerów alzheimera niż ludzie chorzy Czy Hatszepsut padła ofiarą osobistej zemsty? Zagadka posągów kobiety-faraona Egiptu

RSS Polityka prywatności | Szkolenia

© Copyright 2006-2025 KopalniaWiedzy.pl