Pieniądze łagodzą ból

26 kwietnia 2010, 10:35

Dr Kathleen Vohs, która zajmuje się psychologią konsumenta na University of Minnesota, ustaliła, że gdy ludzie policzą pieniądze, odczuwają lżejszy ból po zanurzeniu dłoni w gorącej wodzie, czują się też lepiej w obliczu społecznego wykluczenia.



Niech świat się zazieleni

16 marca 2013, 08:00

Organizacja Do The Green Thing poprosiła znanych projektantów o narysowanie plakatów, które odzwierciedlałyby jej misję. Chodzi o kreatywne podejście do zmiany klimatu. Zmiana ma być zwalczana zmianą, tym razem ludzkiego działania. Dizajnerzy wykorzystali motywy i symbole rodem z popkultury: pojawiają się więc nawiązania do sceny prysznicowej z "Psychozy" Hitchcocka czy "elki" z nauk jazdy.


Plakaty ładujące telefony zachęcają do oddawania krwi

15 maja 2014, 12:21

Agencja reklamowa Publicis Sao Paulo i Fundação Pró-Sangue stworzyły plakaty z kablem do ładowania komórek, które zachęcają do oddawania krwi.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy