Wyobrażanie zapachu dźwignią reklamy?

24 lutego 2014, 15:10

Wyobrażanie sobie zapachu produktu (ang. smellizing) zwiększa chęć nabycia i skonsumowania reklamowanych produktów.



Marine Corps Marathon© Monica DarbyUS Seal

Sportowcy muszą uważać, by nie przedawkować wody

18 czerwca 2007, 08:33

Ludzie uprawiający sporty wytrzymałościowe wiedzą, że podczas ćwiczeń nie powinni zapominać o piciu, ponieważ w przeciwnym razie grozi im odwodnienie. Niewielu maratończyków czy rowerzystów zdaje sobie natomiast sprawę z tego, że wypicie zbyt dużych ilości płynu także jest niebezpieczne, wywołuje bowiem "intoksykację wodą".


Odkryto neurony kontrolujące pragnienie

27 stycznia 2015, 11:55

Naukowcy z Centrum Medycznego Uniwersytetu Cornella (CUMC) zidentyfikowali neurony, które uruchamiają i wyłączają pragnienie.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy