Pomoc z Facebooka...
Brazylijska odnoga sieci odzieżowej C&A wyciągnęła pomocną dłoń do wszystkich, którzy sami nie potrafią się zdecydować, co kupić. W ramach inicjatywy Fashion Like w sklepie w São Paulo pojawiły się podłączone do Facebooka wieszaki, na których wyświetla się liczba osób, które polubiły dany model ubrania.
Wieszaki wyposażono w wyświetlacze LED. Autorzy pomysłu przekonują, że to świetna opcja dla kogoś, kto przed zakupem musi się z kimś skonsultować. Ponieważ, wg marketingowców, druga opinia to nadal za mało, warto skorzystać z podpowiedzi udzielanych za pośrednictwem facebookowego profilu C&A Brasil. Pytanie tylko, czy opinia tysiąca nieznajomych jest bardziej miarodajna niż rada przyjaciela. Poza tym moda jest w dużej mierze czymś subiektywnym, skąd zatem obcy mają wiedzieć, co dla kogoś najlepsze?
Komentarze (0)