Jeszcze jeden pomysł na reklamę

| Technologia
skippyjon, CC

Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu. Technologia opracowana przez Smartclip umożliwia wyświetlanie reklam w czasie, gdy odbiornik jest włączany lub gdy użytkownik zmienia kanał.

Dzięki naszej technologii cyfrowa reklama może trafić na ekrany telewizorów, a jednocześnie zachowa wszelkie zalety reklamy online. Pozwala bowiem na określenie przez reklamodawcę takich parametrów jak częstotliwość wyświetlania temu samemu użytkowkowi, precyzyjne określenie do kogo reklama ma trafić itp. itd. - czytamy w oświadczeniu firmy. Smartclip zapewnia, że jego technologia nie zbiera informacji o użytkowniku, ale nadawcy telewizyjni mogą przekazać do Smartclipa takie dane jak np. kod pocztowy odbiorcy, co pozwoli na lepszą lokalizację reklam.

Testy technologii Smartclipa trwają już w Niemczech. Nie wiadomo, kiedy wspomniane reklamy pojawią się w innych krajach.

reklama Smartclip telewizor