Jeszcze jeden pomysł na reklamę
Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu. Technologia opracowana przez Smartclip umożliwia wyświetlanie reklam w czasie, gdy odbiornik jest włączany lub gdy użytkownik zmienia kanał.
Dzięki naszej technologii cyfrowa reklama może trafić na ekrany telewizorów, a jednocześnie zachowa wszelkie zalety reklamy online. Pozwala bowiem na określenie przez reklamodawcę takich parametrów jak częstotliwość wyświetlania temu samemu użytkowkowi, precyzyjne określenie do kogo reklama ma trafić itp. itd. - czytamy w oświadczeniu firmy. Smartclip zapewnia, że jego technologia nie zbiera informacji o użytkowniku, ale nadawcy telewizyjni mogą przekazać do Smartclipa takie dane jak np. kod pocztowy odbiorcy, co pozwoli na lepszą lokalizację reklam.
Testy technologii Smartclipa trwają już w Niemczech. Nie wiadomo, kiedy wspomniane reklamy pojawią się w innych krajach.
Komentarze (4)
radar, 9 września 2014, 10:18
Już i tak w niektórych odbiornikach wkurza mnie czas włączania/przełączania, to teraz będzie się przełączać 20 sekund...
yaworski, 9 września 2014, 10:19
Dobrze, że HbbTv można wyłączyć . Osobiście skorzystałem z tego może 2-3 razy, bardziej żeby zobaczyć jak to działa. Najciekawsza implementacja jaką widziałem do tej pory była w TVP podczas MS2014 w piłce nożnej, gdzie można było obejrzeć najlepsze fragmenty meczów . Aktualnie mam włączone HbbTv, ale nie będę tęsknił jak wprowadzą tego typu reklamy i trzeba będzie wyłączyć tę funkcję .
wilk, 10 września 2014, 18:41
Era "przerywamy blok reklamowy, aby nadać film" jeszcze bliżej.
Ależ oczywiście, że im wierzę.
Astroboy, 10 września 2014, 19:02
Wilk, zabrzmiało to zbyt poważnie. Zabrakło chyba czegoś takiego:
( :D :D )!
Tu wykrzyknik rozumiem jako silnię.