Facebook lepszy od Google'a
Najnowsze dane firmy comScore pokazują, że amerykańscy internauci spędzają więcej czasu na Facebooku niż na wszystkich witrynach Google'a razem wziętych. Z informacji firmy analitycznej wynika, że na Facebooku amerykański internauta spędził 9,9% czasu przeznaczonego na surfowanie. Tymczasem na witryny Google'a, w tym na Gmail czy YouTube'a, przeznaczył 9,6 procenta czasu.
Facebook staje się coraz popularniejszy, a tymczasem Google'owi nie udaje się zaproponować żadnego serwisu społecznościowego, który spełniałby ambicje giganta. Buzz i Orkut nie sprawdziły się, zatem Google, jak donoszą media, przygotowuje kolejną propozycję na rynku social networking. Ma to być skupiony na grach Google Me. Podobno są w tej sprawie prowadzone rozmowy z kupioną niedawno przez Disneya firmą Playdom Inc., należącą do Electronic Arts Playfish oraz współpracującą z Facebookiem Zynga Game Network.
Największym zmartwieniem Google'a jest nie tylko fakt, że Facebook zatrzymuje użytkowników na dłużej, ale również możliwość precyzyjnego targetowania reklamy przez serwis społecznościowy.
Komentarze (3)
Marek Nowakowski, 13 września 2010, 20:06
Najpierw rzygałem od boom'u na portal nasza-klasa - teraz facebook mnie straszy wszędzie z pseudo-grupami fanów wszelakich portali.
JakinBooz, 13 września 2010, 20:33
Trzy dziesiąte procenta czasu. Czyli na Facebooku 10 minut na na Googlach o prawie 2 sekundy mniej.
A co to jest facebuk?
Tolo, 14 września 2010, 13:42
Kolejna moda która mam nadzieje minie. Bo to już się robi niebezpieczne. Nawet nie chodzi mi o Fb tylko o zwykła ludzka głupotę