Halo 3: wielki przebój przedsprzedaży
Trzecia wersja Halo, najlepiej sprzedającej się gry na konsolę Xbox, stała się najlepiej sprzedającą się w przedsprzedaży grą na świecie. W samej Ameryce Północnej klienci zamówili już milion kopii tej gry.
Będą dostępne trzy edycje Halo 3: Standard Edition, Limited Edition oraz skierowana do kolekcjonerów Legendary Edition.
Microsoft poinformował, że wersja kolekcjonerska cieszy się tak dużym zainteresowaniem, iż prawdopodobnie zostanie wyprzedana jeszcze przed premierą gry, którą zapowiedziano na 25 września.
Coraz więcej firm zauważa potencjał tkwiący w grach wideo. Firma Mountain Dew przygotowuje napój z logo Halo 3. Podobne plany mają 7 Eleven, Pontiac i Burger King.
Komentarze (1)
SlideRox, 30 września 2007, 17:22
Zapraszam także wszystkich Czytelników do obejrzenia pierwszej w Polsce Video Recenzji gry Halo 3. Przepraszam za małą reklamkę, ale naprawdę materiał jest warty obejrzenia:
Halo 3 - Video Recenzja
Z mojej strony, po wielu już spędzonych godzinach, mogę powiedzieć, że gra znakomicie zamyka cykl. Ma wiele nowych elementów w porównaniu do pierwszych dwóch części, gra się naprawdę znakomicie. Kampania reklamowa być może trochę przesadzona, ale gra warta swojej ceny. Chyba konsolowców przekonywać nie trzeba.