Yahoo! podpisał umowę z Google'em

| Technologia
Yahoo!

Yahoo! podpisał z Google'em umowę na wyświetlanie reklam. Pojawią się one na wielu witrynach Yahoo! na całym świecie. Umowa powinna być korzystna dla obu stron. Yahoo! zyska kolejne źródło dochodów, a Google - kolejne miejsce, gdzie będą pojawiały się jego reklamy.

Szczegóły porozumienia nie zostały ujawnione. Wiadomo, że nie jest to umowa na wyłączność, gdyż od kilku lat Yahoo! ma podobną umowę z Microsoftem. Dodając Google'a do naszej listy światowej klasy partnerów dostarczających reklamę kontekstową, będziemy mogli zapewnić użytkownikom reklamę, która jeszcze lepiej odpowiada ich potrzebom - oświadczyli przedstawiciele portalu.

Przeciętny użytkownik nie zauważy żadnej różnicy w wyświetlaniu pomiędzy reklamami od dotychczasowych partnerów, a reklamami Google'a.

Przypomnijmy, że od siedmiu miesięcy na czele Yahoo! stoi Marissa Meyer, była menedżer z Google'a. Wydaje się, że po latach problemów, burzliwych zmian zarządu i coraz większych kłopotów finansowych, Yahoo! zaczyna odzyskiwać stabilność. Ostatnio firma poinformowała o lepszych niż oczekiwane wynikach finansowych za IV kwartał 2012 roku.

Yahoo! Google umowa reklama