Miesięczne odliczanie do nowego logo Yahoo!

| Technologia

Czwartego września Yahoo! zaprezentuje swoje nowe logo. Do tego czasu przez miesiąc pojawiać się będą kolejne wersje znaku. Można je zobaczyć m.in. na stronie głównej internetowego giganta, na platformie mikroblogowej Tumblr czy na profilu na Facebooku.

W czasie, gdy firma szybko ewoluuje, nasze logo - esencja marki - również powinno [się zmieniać] - wyjaśnia przedstawicielka menedżmentu Kathy Savitt. Uwspółcześniona wersja ma lepiej odzwierciedlać nowe doświadczenia.

Savitt ujawniła, że gigant nie zrezygnuje ani z charakterystycznego fioletu, ani z wykrzyknika. Ostatecznie pewne rzeczy zawsze są stylowe.

Niektórzy internauci komentują, że wg nich, Yahoo! zmieni tylko czcionkę, inni uważają, że tożsamość marki została sprowadzona wyłącznie do koloru i rebranding zmierza w złym kierunku.

 

Yahoo! logo rebranding Kathy Savitt