Poznaj swoje bakterie

Poznaj bliżej biliony drobnoustrojów, które goszczą w twoim ciele!

Dzięki tej książce poznasz mikroskopijnych współlokatorów twojego organizmu, a przy okazji dowiesz się, jaką rolę w nim odgrywają. Zwykle nieodzowne do prawidłowego funkcjonowania naszego ciała, czasem, niestety, szkodliwe, mikroorganizmy są zawsze intrygujące – a teraz znajdują się na wyciągnięcie ręki!

Ten stworzony z rozmachem przewodnik po ich tajemniczym świecie zawiera przystępne opisy najważniejszych bakterii zamieszkujących człowieka, przedstawia fascynujące informacje na temat ostatnich odkryć dotyczących antybiotyków i superbakterii oraz opowiada, jak nanotechnologia pomaga w walce z zarazkami. A dzięki nowo nabytej wiedzy o bakteriach jeszcze lepiej zadbasz o swoje zdrowie!

Gdy już poznasz swoje bakterie, sięgnij po kolejną książkę serii – Poznaj swoje hormony!

O autorach:

Catherine Whitlock to autorka książek naukowych; jest biolożką z doktoratem z immunologii. Jej główne zainteresowania to medycyna i nauki przyrodnicze. Wraz z Nicolą Temple jest autorką książki Poznaj swoje hormony.

Nicola Temple – biolożka i ekolożka – obecnie oddaje się całkowicie pisarstwu naukowemu, związanemu głównie z ochroną środowiska.

Glenn Gibson jest profesorem Uniwersytetu w Reading, gdzie stoi na czele Katedry Mikrobiologii Żywności i zajmuje się badaniami mikroflory jelitowej.

Polska premiera książki: 26 lutego.

zobacz w księgarni