Smakowe paski reklamowe
Peel and Taste to nowa metoda reklamowania napojów i produktów spożywczych. Cieniutkie listki przypominają gumę do żucia lub paski odświeżające oddech. Są pakowane w przezroczystą folię. Wystarczy wziąć je do ust, by poczuć, jak smakuje interesujące nas piwo czy debiutująca marka chipsów.
Jednorazowe opakowanie gwarantuje zachowanie smaku oraz sterylności. Producent Peel 'n Taste – firma First Flavor - zapewnia, że paski wywrą niezapomniane wrażenie zarówno na dotychczasowych, jak i potencjalnych klientach marki, podczas gdy reklama wizualna może co najwyżej zachęcić do kupienia czegoś po raz pierwszy. Jeśli jednak smak nie przypadnie klientowi do gustu, ze związku nici... Nie da się też ukryć, że taki sposób reklamowania jest tańszy, wygodniejszy i bardziej oryginalny od tradycyjnych darmowych próbek czy akcji promocyjnych w sklepach.
Za pośrednictwem pasków zachwalano już wiele produktów, m.in. rum z nutą limetki w tle oraz pastę wybielającą, która miała smakować o niebo lepiej od towarów oferowanych przez konkurencję.
Komentarze (7)
Gość derobert, 30 kwietnia 2009, 22:30
ciekawe kiedy dotrze to coś do polski
Mirethil, 2 maja 2009, 04:11
No nie wiem.. Taki system wcale nie jest gwarancją sukcesu. Tak przynajmniej ludzie kupowali coś po raz pierwszy żeby spróbować. A teraz będą sobie mogli wybierać smak z pasków.
mikroos, 2 maja 2009, 09:13
No tak, ale pasek jest tańszy od wynajętej hostessy i darmowych próbek produktu.
Tolo, 4 maja 2009, 13:33
Wspaniałe genialne
Poproszę paczekę takich pasków paprykowych no i jeszcze 6 cio paka takich pasków o smaku tyskiego będę się mógł napchać chemią z pominięciem ziemniaka.
Genialne !
To tyle żartów ale jak by się nad tym zastanowić to jak ktoś dostanie jakiś pasek żeby sprawdzić jak smakuje nie wiem jogurt naturalny to może mieć poważne wątpliwości co do naturalności jogurtu którego smak zamknięto w pasku
Mirethil, 6 maja 2009, 10:22
I to jest dobry argument. Oczywiście sam pomysł pasków jest prawie genialny. Na pewno oszczędzi wiele zachodu, ale są również złe strony takiego załatwiania "degustacji". Osobiście jednak byłabym chętna na wprowadzenie takich pasków.
thibris, 6 maja 2009, 11:44
A ja bym się bał wziąć coś takiego do ust - cholera wie z czego to jest zrobione ! I faktycznie miałbym spore podejrzenia, co do tego, że nowe piwo będzie smakowało tak jak ten pasek. Jakoś do tej pory nie spotkałem się z piwem w proszku, więc skąd coś podobnego na pasku ? Zimne nie będzie, CO2 też raczej mieć nie będzie (przynajmniej nie będzie uwalniane w ten sam sposób co w "mokrym" piwie). Paski reklamowe nowej gumy do żucia tak - wsio inne - zdecydowanie trafi do kosza bez odpakowania...
Mirethil, 8 maja 2009, 18:17
Skoro już wymyślono chipsy o smaku piwa (które smakiem nie bardzo przypominają piwo), to i paski jakoś na siebie zarobią. Najpierw musiałabym przetestować. Znaleźć pasek, odpowiadający produkt i porównać. Mam wrażenie, że jest możliwe, że wykorzystali w ich produkcji glutaminian sodu, nasz wspaniały E621. Jako związek wzmacniający smak i zresztą uznany jako piąty podstawowy smak zwany "unami", doskonale nadaję się na lekkie 'oszukiwanie'. Dzięki temu ludzie będą święcie przekonani, że smaki pasków i produktów są absolutnie takie same. Z drugiej strony, glutaminian sodu w dużych ilościach jest niebezpieczny dla zdrowia. Więc mogę się mylić. W każdym razie, zanim to do Polski dojdzie, to zdążę zapomnieć o sprawie.