Roztapiające się minidzieła sztuki
Jak twórczo zareklamować gorzelnię? Zamiast wprost zachwalać trunek, w tym przypadku whisky, warto umieścić w nim coś, co i tak skieruje uwagę potencjalnego klienta na ciecz: pierwsze na świecie kostki lodu z drukarki, a właściwie spod dłuta 3D.
Kampania 3D on the Rocks to efekt współpracy agencji TBWAHakuhodo z japońską firmą Suntory. Ludzie mogli zgłaszać swoje pomysły na wzory kostek. Później kilka wybrano i wyrzeźbiono, a ich autorów zaproszono do degustacji w pewnym tokijskim barze (wśród zwycięskich efemerycznych wzorów znajdowały się Statua Wolności, Dawid Michała Anioła, żarłacz biały czy astronauta).
Komentarze (2)
seraph, 22 kwietnia 2014, 22:54
To jest frezarka po prostu, nie zapędzajmy się z ta modą na druk 3D, bo mamy z nim do czynienia tylko wtedy, kiedy dokładamy materiału, a tutaj odejmujemy:)
Anna Błońska, 23 kwietnia 2014, 12:53
@seraph - to fakt, frezarka to najlepsze określenie. Zabrakło mi słowa i przez to "wykluło się" dłuto 3D