Walka o dodatkowe FPS-y

| Technologia

Firma BigfootNetworks ogłosiła powstanie interesującej karty sieciowej dla graczy komputerowych. Urządzenie o nazwie Killer Network Interface Card korzysta z architektury Flexible Network Architecture, która ma umożliwić uzyskanie podczas rozgrywki w Sieci jak największej liczby klatek na sekundę.

Na karcie zastosowano 400-megahercowy procesor Killer Network Processor Unit oraz 64 megabajty pamięci DDR PC2100. Urządzenie wyposażono w technologię MaxFPS, która odciąża procesor komputera, przejmując obliczenia związane z ruchem w Sieci, UltimatePing mającą zapewnić maksymalnie krótkie czasy odpowiedzi oraz GameFirst, która nadaje sieciowej rozgrywce najwyższy priorytet i obniża priorytet ruchu z innych uruchomionych aplikacji.

Kartę wyposażono w interfejs 10/100/1000 Ethernet, wyjścia RJ-45 i USB 2.0 oraz magnezowe radiatory.

Killer Network Interface Card trafi do sklepów 16 sierpnia. Jej cena nie jest na razie znana.

karta sieciowa gry Killer Networks Interface Card BigfootNetworks klatki FPS Doom CS Halo