Symbian może zniknąć z rynku

1 grudnia 2009, 12:09

Analitycy ostrzegają, że Symbian, system operacyjny, który obecnie dominuje na rynku smartfonów, wkrótce może z niego zniknąć. Już w tej chwili jest on niemal nieobecny w USA, a najpoważniejszym jego problemem jest słaby marketing.



Farmaceutyczny gigant w opałach

17 stycznia 2009, 21:54

Jeden z potentatów rynku leków, firma Eli Lilly, wpadł w naprawdę poważne tarapaty. Farmaceutyczny gigant musi zapłacić łącznie 1,42 miliarda dolarów kary za świadome wprowadzenie w obieg fałszywych informacji o jednym ze swoich leków.


Po opisaniu ciastko staje się mniej smaczne

24 października 2011, 09:19

Dzielenie się z innymi wrażeniami dotyczącymi produktu może podwyższyć lub obniżyć przypisywaną mu ocenę. Wszystko zależy od tego, czy dzielimy się uwagami na temat odczuć emocjonalnych/sensorycznych, czy czysto praktycznych (Consumer Research).


Kuriozalna dyskusja o DNT

10 października 2012, 13:47

Dyskusja na temat mechanizmu Do Not Track (DNT) przekroczyła granice absurdu. Przez długi czas toczyła się dość spokojnie, do czasu, aż Microsoft postanowił zaimplementować w Internet Explorerze domyślnie włączony DNT.


Telefony Nokia coraz bliżej rynkowej premiery

16 sierpnia 2016, 11:29

Pekka Rantala, były dyrektor Rovio, firmy produkującej Angry Birds, został prezesem ds. marketingu w firmie HMD Global Oy, która ma zamiar sprzedawać telefony komórkowe marki Nokia. W maju bieżącego roku Nokia i HMD podpisały umowę na wyłączność


Wysokie ceny leków nie znajdują uzasadnienia w kosztach prac badawczo-rozwojowych

24 lutego 2023, 12:07

Profesor ekonomii zdrowia Aris Anelis i jego koledzy z London School of Hygiene and Tropical Medicine przeanalizowali wydatki firm farmaceutycznych. Efektem ich pracy jest opublikowany na łamach British Medical Journal artykuł, w którym stwierdzają, że wysokie ceny leków nie mają uzasadnienia w wydatkach ponoszonych przez koncerny farmaceutyczne na prace badawczo-rozwojowe.


Co to jest agencja e-commerce?

19 listopada 2024, 09:44

Agencje e-commerce to wyspecjalizowane firmy, które pomagają przedsiębiorstwom rozwijać i prowadzić działalność w przestrzeni internetowej. Ich głównym celem jest wspieranie marek w budowaniu skutecznej obecności online, zwiększaniu sprzedaży oraz optymalizacji procesów biznesowych związanych z handlem internetowym. Co jeszcze warto wiedzieć o agencjach? Podpowiadamy.


Jak budować silne więzi z odbiorcami treści?

3 lutego 2025, 17:21

Skuteczna komunikacja mailowa to znacznie więcej niż tylko regularne wysyłanie wiadomości do subskrybentów. Prawdziwa siła e-mail marketingu leży w budowaniu autentycznych relacji, które wykraczają poza standardowe metryki otwarć i kliknięć. Nasze skrzynki odbiorcze są przepełnione automatycznymi wiadomościami, dlatego osobiste podejście do komunikacji staje się kluczowym wyróżnikiem.


Koniec drukowania Encyclopedia Britannica

14 marca 2012, 10:23

Podjęto decyzję o zaprzestaniu drukowania najbardziej prestiżowej encyklopedii świata - Encyclopedia Brtitannica. Wydanie z 2010 roku było ostatnim wydaniem na papierze.


Windows Vista Ultimate

Sukces Windows Visty

27 marca 2007, 11:16

Microsoft poinformował, że Windows Vista sprzedaje się lepiej niż Windows XP. Od 30 stycznia bieżącego roku koncern sprzedał już 20 milionów kopii Visty.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy