
Pokaz postawiony na głowie
9 maja 2014, 06:43W Ginzie, dzielnicy zakupów w Tokio, odbył się ostatnio pokaz mody na wybiegu ustawionym w pionie. Organizatorem było wydawnictwo Shōgakukan, które wraz z Guccim obchodziło w ten sposób 10-lecie swojego ekskluzywnego magazynu Precious.

Mieszkanka Meksyku prowadzi w swoim mieszkaniu azyl-szpitalik dla kolibrów
22 sierpnia 2023, 10:51Od ponad dekady Catia Lattouf de Arída opiekuje się w swoim mieszkaniu w mieście Meksyk chorymi, rannymi i osieroconymi kolibrami. W jej azylu-szpitalu znajduje się jednorazowo nawet kilkadziesiąt tych ptaków.

Mężczyźni wolą luksusowe torebki
10 maja 2007, 11:03Podczas kupowania toreb to mężczyźni, a nie kobiety wybierają luksusowe marki. Ważniejsza jest dla nich wszywka z określonym logo, a nie cena. Na modne produkty decyduje się 73% panów i "tylko" 50% pań. Płeć brzydka 3-krotnie częściej sięga po produkty sygnowane przez Chanel.

Bezczelna obsługa zwiększa sprzedaż luksusowych marek
29 kwietnia 2014, 09:57W przypadku luksusowych marek im bardziej niegrzeczna obsługa, tym lepiej idzie sprzedaż - twierdzą psycholodzy z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej.