Kamera przemysłowa oparta na urządzeniu Kinect

8 listopada 2013, 21:22

Podczas odbywającej się w Rzymie konferencji SenSys zaprezentowano kamerę przemysłową bazującą na microsoftowym urządzeniu Kinect. Kamera Kintense analizuje ruchy obserwowanej osoby, określa, gdzie znajdują się jej stawy i na tej podstawie tworzy trójwymiarowy szkielet



Microsoft kupuje Skype'a

10 maja 2011, 21:21

Microsoft potwierdził, że przejmie Skype'a. Zarządy obu firm zaakceptowały transakcję. Koncern z Redmond zapłaci obecnym właścicielom serwisu VoIP 8,5 miliardów dolarów.


Zdalne manipulowanie przedmiotami wg MIT-u

14 listopada 2013, 09:39

Specjaliści z Massachusetts Institute of Technology stworzyli Dotykowy Interfejs Użytkownika (Tangible User Interface - TUI), który pozwala na manipulowanie odległymi przedmiotami. Co prawda obecnie trudno wyobrazić sobie, do czego taki system może się przydać, jednak z pewnością jest to interesująca wprawka przed kolejnymi etapami rozwoju podobnych interfejsów.


Doskonalsze modelowanie trójwymiarowe

9 sierpnia 2011, 11:05

Eksperci z pekińskich laboratoriów Microsoftu opracowali nową technikę modelowania trójwymiarowego. Skupili się przy tym na ludzkiej twarzy i udało im się opracować sposób na niezwykle dokładne jej odwzorowanie. Ekspertom udało się połączyć trójwymiarowy skan twarzy z wideo.


Komputer rozpoznaje emocje na podstawie mowy ciała

10 marca 2014, 07:25

Zespół Antonia Camurriego z Uniwersytetu w Genui zbudował system z Kinectem Microsoftu, który pozwala komputerowi odczytać emocje użytkownika z mowy ciała.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy