IDC: przemysł muzyczny nie powinien walczyć z La La

3 sierpnia 2006, 12:05

Zdaniem firmy IDC pojawiło się nowe, niewielkie jednak, zagrożenie dla przemysłu muzycznego. Serwis internetowy La La ma na celu rozpropagowanie wymieniania się płytami CD za pośrednictwem poczty. Użytkownicy La La wyszukują na stronach serwisu interesujące ich płyty i mogą zamówić je za darmo od ich właścicieli – innych użytkowników La La. Płyty przesyłane są pocztą.



Internet za darmo, ale tylko dla Amerykanów

8 lipca 2006, 08:51

Amerykański oddział firmy AOL chce zaoferować swoim klientom darmowy dostęp do Internetu. Phil Hale, rzecznik prasowy koncernu poinformował, że na razie nie jest planowane dostarczanie darmowych łączy obywatelom innych krajów, jednak w przyszłości możliwa jest zmiana tej decyzji.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy