BBC realizuje ambitne przedsięwzięcie

11 czerwca 2008, 10:16

BBC realizuje wyjątkowo ambitny plan. Firma chce, by każdy wyprodukowany przez nią program i każdy odcinek, który powstał w ciągu jej 80-letniej historii, miał osobną stronę WWW. Stacja chce w ten sposób bardziej zainteresować widownie swoją ofertą. Jej szefowie zauważyli bowiem, że zwykle na innych witrynach jest więcej informacji o BBC, niż na stronach samej BBC.



Internauci skłonni do płacenia za treści

31 grudnia 2010, 11:50

Pomimo tego, że internet kojarzy się z dostępem do darmowych treści, to większość użytkowników jest skłonna za nie płacić. Tak przynajmniej wynika z badań Pew Internet and American Life Project. W ich ramach przebadano 755-osobową grupę amerykańskich internautów. Okazało się, że 65% z nich już płaciło za treści z sieci.


Google chce odzyskać użytkowników Firefoksa

17 marca 2015, 09:46

Google wywiera nacisk na użytkowników Firefoksa, by ci ustawili Google'a jako wyszukiwarkę domyślną. Internauci zauważyli, że od ubiegłego tygodnia wyszukiwarka wyświetla komunikat zachęcający do domyślnego korzystania z Google'a


Internauci czytają dokładniej

31 marca 2007, 10:12

Wbrew powszechnemu przekonaniu, zgodnie z którym użytkownicy Internetu bardzo pobieżnie przeglądają prezentowane w Sieci informacje, okazało się, że ci, którzy zapoznają się z najnowszymi informacjami za pośrednictwem WWW znacznie bardziej skupiają się podczas ich czytania.


Początek końca darmowych treści?

15 czerwca 2009, 10:49

Barry Diller, dyrektor firmy IAC (InterActiveCorp), firmy internetowej posiadającej 35 marek i obecnej w 40 krajach, uważa, że dni bezpłatnego dostępu do treści w Internecie powoli dobiegają końca.


Unia szykuje przepisy o prywatności

24 stycznia 2012, 12:24

Komisja Europejska zaproponuje jutro przepisy, które dadzą użytkownikom prawo do domagania się od serwisów społecznościowych i innych firm usunięcia wszelkich informacji na ich temat.


AppStore nie dla nieformalnych aplikacji śledzących rozprzestrzenianie się koronawirusa

6 marca 2020, 11:15

Czterech developerów poinformowało, że Apple nie zezwoliło na umieszczenie w AppStore ich aplikacji wizualizujących rozprzestrzenianie się koronawirusa. Dane, które aplikacje wykorzystywały, pochodziły z różnych wiarygodnych źródeł, jak np. WHO.


© chippee

Największa biblioteka uniwersytecka dostępna w Internecie

27 listopada 2007, 23:46

Internauci uzyskali właśnie pełny dostęp do potężnej biblioteki cyfrowej, zbudowanej w ramach inicjatywy Million Book Project. Od 2002 roku do jej zasobów dodano już półtora miliona tytułów, czyli ponad 1% wszystkich książek na świecie. Imponujący rozmiar księgozbioru to zasługa uczestniczących w przedsięwzięciu: amerykańskiej uczelni Carnegie Mellon University, chińskiego Zhejiang University, a także Indian Institute of Science (Indie) oraz Bibliotheca Alexandrina z Egiptu.


W Sieci dwa w jednym się nie sprawdza

14 czerwca 2010, 12:11

W przypadku reklamy internetowej połączenie dwóch strategii – dostosowania treści do kontentu witryny i zwiększenia jej widoczności np. poprzez zastosowanie pop-upów czy przekazu wideo - nie prowadzi, wbrew pozorom, do zwiększenia skuteczności. Internauci odbierają to jako pogwałcenie prywatności (Marketing Science).


Miesięczne odliczanie do nowego logo Yahoo!

8 sierpnia 2013, 12:59

Czwartego września Yahoo! zaprezentuje swoje nowe logo. Do tego czasu przez miesiąc pojawiać się będą kolejne wersje znaku. Można je zobaczyć m.in. na stronie głównej internetowego giganta, na platformie mikroblogowej Tumblr czy na profilu na Facebooku.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy