Walka o dodatkowe FPS-y
16 lipca 2006, 14:00Firma BigfootNetworks ogłosiła powstanie interesującej karty sieciowej dla graczy komputerowych. Urządzenie o nazwie Killer Network Interface Card korzysta z architektury Flexible Network Architecture, która ma umożliwić uzyskanie podczas rozgrywki w Sieci jak największej liczby klatek na sekundę.

Wyznaczono datę premiery Duke Nukem Forever
25 maja 2011, 11:07Po dekadzie oczekiwania ogłoszono datę premiery gry „Duke Nukem Forever". Ukaże się on 10 czerwca w Europie, Japonii i Australii, a 14 czerwca w USA.
Tani i mały
19 listopada 2006, 11:16Nikon zaprezentował cyfrową lustrzankę oznaczoną numerem D40. Jest to najmniejszy i najlżejszy aparat D-SLR tego producenta.

RED Scarlet z wymiennymi obiektywami?
5 października 2011, 06:30Premiera długo oczekiwanej kamery RED Scarlet odbędzie się trzeciego listopada - tego samego dnia, co impreza Canona w Paramount Studios.

Gry wideo korzystne dla wzroku
7 lutego 2007, 11:26Badania przeprowadzone przez naukowców z University of Rochester dowodzą, że gry FPS, czyli popularne "strzelaniny” w rodzaju Unreal Tournament, pozytywnie wpływają na przetwarzanie przez mózg sygnałów wizualnych.

Windows 8 szybszy od Windows 7
26 marca 2012, 05:10Redaktorzy serwisu PC World przeprowadzili testy porównujące wydajność Windows 7 i Windows 8 beta. Wynika z nich, że najnowszy system Microsoftu jest generalnie szybszy, a w niektórych przypadkach znacznie szybszy od swojego poprzednika

Tańsza wersja sieciowego Killera
15 lutego 2007, 15:42Firma Bigfoot Networks, twórca karty KillerNIC, postanowiła stworzyć jej tańszą wersję. Killer K1 to, podobnie jak jej poprzedniczka, karta sieciowa stworzona z myślą o graczach.

UHDTV - następca HDTV
28 maja 2012, 11:27Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna wydała zalecenia dotyczące standardu Ultra High Definition Television (UHDTV). Standard jest rozwijany w ramach Study Group 6, w pracach której biorą udział eksperci z branży telewizyjnej, przedstawiciele producentów sprzętu oraz urzędów regulujących rynek.

Armia wyprodukuje gry
14 grudnia 2007, 13:27Amerykańska armia otworzyło specjalne biuro projektowe, które będzie zajmowało się produkcją gier. Dotychczas gry wideo były wykorzystywane przez wojsko do rekrutacji nowych żołnierzy. Te, które będą powstawały w Project Office for Gaming (TPO Gaming), które jest częścią Dowództwa Szkolenia i Doktryny (TRADOC), mają być pełnowartościowymi symulatorami szkoleniowymi.

FPS nie czyni wielozadaniowca
14 czerwca 2012, 11:40Multizadaniowcy mający dużą praktykę w grach komputerowych, którzy jednocześnie patrzą na mapkę, rozmawiają z innymi i stale szukają wroga, wcale nie radzą sobie o wiele lepiej z rozmową przez komórkę w czasie jazdy samochodem.