Walka o dodatkowe FPS-y

16 lipca 2006, 14:00

Firma BigfootNetworks ogłosiła powstanie interesującej karty sieciowej dla graczy komputerowych. Urządzenie o nazwie Killer Network Interface Card korzysta z architektury Flexible Network Architecture, która ma umożliwić uzyskanie podczas rozgrywki w Sieci jak największej liczby klatek na sekundę.



Wyznaczono datę premiery Duke Nukem Forever

25 maja 2011, 11:07

Po dekadzie oczekiwania ogłoszono datę premiery gry „Duke Nukem Forever". Ukaże się on 10 czerwca w Europie, Japonii i Australii, a 14 czerwca w USA.


Tani i mały

19 listopada 2006, 11:16

Nikon zaprezentował cyfrową lustrzankę oznaczoną numerem D40. Jest to najmniejszy i najlżejszy aparat D-SLR tego producenta.


RED Scarlet z wymiennymi obiektywami?

5 października 2011, 06:30

Premiera długo oczekiwanej kamery RED Scarlet odbędzie się trzeciego listopada - tego samego dnia, co impreza Canona w Paramount Studios.


Unreal Tournament

Gry wideo korzystne dla wzroku

7 lutego 2007, 11:26

Badania przeprowadzone przez naukowców z University of Rochester dowodzą, że gry FPS, czyli popularne "strzelaniny” w rodzaju Unreal Tournament, pozytywnie wpływają na przetwarzanie przez mózg sygnałów wizualnych.


Windows 8 szybszy od Windows 7

26 marca 2012, 05:10

Redaktorzy serwisu PC World przeprowadzili testy porównujące wydajność Windows 7 i Windows 8 beta. Wynika z nich, że najnowszy system Microsoftu jest generalnie szybszy, a w niektórych przypadkach znacznie szybszy od swojego poprzednika


Killer K1© Bigfoot Networks

Tańsza wersja sieciowego Killera

15 lutego 2007, 15:42

Firma Bigfoot Networks, twórca karty KillerNIC, postanowiła stworzyć jej tańszą wersję. Killer K1 to, podobnie jak jej poprzedniczka, karta sieciowa stworzona z myślą o graczach.


UHDTV - następca HDTV

28 maja 2012, 11:27

Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna wydała zalecenia dotyczące standardu Ultra High Definition Television (UHDTV). Standard jest rozwijany w ramach Study Group 6, w pracach której biorą udział eksperci z branży telewizyjnej, przedstawiciele producentów sprzętu oraz urzędów regulujących rynek.


Armia wyprodukuje gry

14 grudnia 2007, 13:27

Amerykańska armia otworzyło specjalne biuro projektowe, które będzie zajmowało się produkcją gier. Dotychczas gry wideo były wykorzystywane przez wojsko do rekrutacji nowych żołnierzy. Te, które będą powstawały w Project Office for Gaming (TPO Gaming), które jest częścią Dowództwa Szkolenia i Doktryny (TRADOC), mają być pełnowartościowymi symulatorami szkoleniowymi.


FPS nie czyni wielozadaniowca

14 czerwca 2012, 11:40

Multizadaniowcy mający dużą praktykę w grach komputerowych, którzy jednocześnie patrzą na mapkę, rozmawiają z innymi i stale szukają wroga, wcale nie radzą sobie o wiele lepiej z rozmową przez komórkę w czasie jazdy samochodem.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy