Horrorowe odchudzanie

29 października 2012, 11:12

Oglądając 90-minutowy horror, można spalić nawet ok. 200 kilokalorii. Naukowcy z University of Westminster określali całkowity wydatek energetyczny (ang. total energy expenditure) ludzi, którzy zapoznawali się z serią strasznych filmów.



Oglądanie dramatu wyzwala napływ endorfin

21 września 2016, 11:47

Eksperymenty przeprowadzone przez psychologów z Uniwersytetu w Oksfordzie sugerują, że różne formy dramatów, w tym filmy, wywołują napływ endorfin.


Antynarkotykowe YouTube

19 września 2006, 11:10

Rząd USA zdecydował się na wykorzystanie serwisu YouTube do walki z narkotykami. W serwisie można znaleźć obecnie filmy instruktażowe dotyczące zażywania narkotyków czy hodowli marihuany.


Rekordowe wyroki dla kinowych piratów

7 stycznia 2013, 11:10

W Stanach Zjednoczonych zapadły rekordowo surowe wyroki w sprawie grupy, która nagrywała filmy w kinach i udostępniała je w internecie. Lider grupy IMAGINE, 40-letni Jeramiah Perkins został skazany na 5 lat więzienia. Jego kolega, 53-letni Gregory Cherwonik spędzi za kratami 3 lata i 4 miesiące


Z 6 kategorii emocji zrobiło nam się aż 27

8 września 2017, 12:40

Nowe badanie naukowców z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley pokazuje, że ludzkie emocje można przypisać nie do 6, jak dotąd zakładano, ale do 27 kategorii.


Za co kochamy horrory

30 października 2006, 18:50

Jedni je kochają, inni na hasło horror od razu przełączają program i z zasady nigdy nie wybierają się do kina na filmy grozy.


Szczepienie jak plaster wolno uwalniający DNA wirusowych białek

30 stycznia 2013, 12:51

Naukowcy z MIT-u opracowali nowy rodzaj filmu polimerowego do szczepionek DNA.


Pigment z grzybów - obiecujący materiał półprzewodnikowy

6 czerwca 2018, 11:12

Ksylindeina (ang. xylindein), wysoce wytrzymały niebieskozielony barwnik chinonowy wytwarzany przez grzyby z rodzaju Chlorociboria, może znaleźć zastosowanie jako materiał półprzewodnikowy w elektronice i optoelektronice.


Zostań reporterem z Yahoo i Reuterem

4 grudnia 2006, 12:57

Jutro (5 grudnia) wystartuje wspólny serwis Yahoo i Reutersa, w którym znajdą się klipy wideo i zdjęcia dostarczane przez internautów. Materiały te mają dotyczyć interesujących wydarzeń, do których nie dotarły media.


By konsumenci byli lojalni wobec marki, trzeba ich wcześniej przestraszyć

7 lutego 2014, 10:06

Konsumenci przylgną do produktu, by się uspokoić, jeśli oglądają straszne filmy w samotności. Odkrycie psycholog z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej przeczy normom przemysłu reklamowego, zgodnie z którymi w porównaniu do innych gatunków filmowych, w horrorach lokowanie produktu jest stosowane na znacznie mniejszą skalę.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy