© John Whitelicencja: Creative Commons

Czy piwo z octem to nadal smaczne piwo?

28 lutego 2007, 09:29

Na smak wpływa nie tylko sam smak, ale jak już wcześniej pisaliśmy, także kolor czy wiedza na temat składu napoju/potrawy, a także o tym, kto je przygotował/wyprodukował. Do tej pory udowodniono, że gdy poinformuje się konsumentów, jakiej marki produkt im podano, może to prowadzić do wzrostu oceny.



Amazon dodaje wersje MP3 do kupionych CD

11 stycznia 2013, 12:15

Amazon uruchomił usługę AutoRip, dzięki której klienci, którzy kupili płyty CD mogą bezpłatnie skorzystać z cyfrowych wersji zakupionych utworów, przechowywanych w chmurze Amazona. Obecnie w kolekcji AutoRip znajduje się ponad 50 000 albumów.


Piwo nie z tej ziemi

28 maja 2008, 11:27

Piwo, napój alkoholowy znany ludzkości od dawna, przechodzi najwyraźniej księżycową metamorfozę. Aby zachęcić klientów do sięgnięcia po konkretną markę, stosuje się już tzw. moonvertising (rzutowanie laserem logo piwa Rolling Rock na Srebrny Glob), teraz przyszła kolej na piwo kosmiczne. Japoński browar Sapporo (Sapporo Bīru Kabushiki-gaisha) warzy je z jęczmienia, którego trzecie pokolenie przez pięć miesięcy 2006 roku rosło na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.


Microsoft rozstaje się z Nokią

22 października 2014, 08:32

Microsoft rozpoczął proces rozstawania się z marką Nokia. Koncern postanowił, że w czasie nadchodzącego sezonu świątecznego jego smartfony będą reklamowane jako Lumia bądź Microsoft Lumia


Kartel narkotykowy rozprowadza pirackie oprogramowanie

4 lutego 2011, 12:56

David Finn, jeden z głównych prawników Microsoftu powiedział podczas Global Congres on Combating Counterfeiting and Piracy, że czasami kupując pirackie oprogramowanie możemy przyczyniać się do finansowania najcięższych możliwych przestępstw.


Sztuka zadrukowywania kawy

26 sierpnia 2008, 12:06

Dzięki Internetowi i szerokiej rzeszy miłośników kawy z pianką, Oleksiy Pikalo założył swoją własną firmę OnLatte, której celem jest produkcja i sprzedaż urządzeń, tworzących... rysunki na powierzchni filiżanki kawy.


http://www.thorntons.co.uk/

Największy czekoladowy billboard świata

3 kwietnia 2007, 17:44

Brytyjska firma cukiernicza Thorntons zaprosiła przechodniów do konsumpcji olbrzymiego czekoladowego billboardu. Do jego wyprodukowania zużyto 390 kg wynalazku Azteków. Postawiony w Covent Garden znak zniknął w ciągu 3 godzin. A był naprawdę spory, bo jego wymiary wynosiły 4,4 na 2,9 m.


Freegański reality show o gotowaniu

11 stycznia 2013, 12:54

Austriaccy freeganie, ludzie żywiący się produktami ze śmietników, mają własny reality show o gotowaniu Waste Cooking.


Żywe buty

31 lipca 2008, 12:04

Firma Krispy Kreme, producent pączków, zajmuje się nie tylko wypiekiem i sprzedażą słodyczy, ale także organizowaniem klientom odpoczynku i chwil relaksu. To dlatego jej logo sygnowane są japonki z podeszwą obsadzoną prawdziwą trawą.


Facebook, czyli internet

11 lutego 2015, 10:52

W przeszłości niejednokrotnie słyszeliśmy historie o ludziach, którzy uznawali Internet Explorera za synonim internetu. Ludziach, dla których logo microsoftowej przeglądarki było symbolem internetu i kojarzyło im się z „uruchamianiem internetu”. Dwa niezależne badania wskazują, że dla mieszkańców krajów rozwijających się synonimem internetu staje się Facebook.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy