Układy GDDR5 już w przyszłym roku
7 sierpnia 2006, 12:00Firma analityczna DRAMeXchange, specjalizująca się w badaniu rynku pamięci, opublikowała swój raport dotyczący rozwoju układów GDDR. Zauważono w nim, że pojawienie się na rynku Xboxa 360 oraz premiera PlayStation 3, która ma wkrótce nastąpić, przyczyniły się do rozwoju rynku układów pamięci graficznych.
Windowsowe gry na komputerach Apple'a
4 sierpnia 2006, 10:14Firma TransGaming poinformowała o stworzeniu programu Cider, który pozwoli autorom gier dla systemu Windows na łatwe przygotowanie ich do uruchomienia na komputerach Apple'a. Biorąc pod uwagę fakt, że na komputery Macintosh nie ma zbyt wielu gier, nowy program może spowodować, że więcej osób wybierze właśnie system Apple'a.
Nvidia pracuje nad SLI Power
20 lipca 2006, 10:55Nvidia prawodopodobnie pracuje nad technologią, która umożliwi notebookom na korzystanie z wbudowanego rdzenia graficznego oraz osobnej karty graficznej i łatwe przełączanie zadań pomiędzy oboma urządzeniami.
Intel przyspiesza premierę czterordzeniowych procesorów
20 lipca 2006, 10:04Paul Otellini, szef Intela, powiedział, że czterordzeniowe procesory jego firmy trafią na rynek wcześniej niż zapowiadano. Taki ruch ma pomóc w poprawieniu wyników finansowych Intela. Koncern poinformował właśnie, że w drugim kwartale bieżącego roku osiągnął obroty rzędu 8 miliardów dolarów, a zysk netto wyniósł 885 milionów USD. Oznacza to, że obroty liczone rok do roku spadły o 13%, a zyski aż o 57%.
Będą tanie Core 2 Duo
19 lipca 2006, 11:59Na początku przyszłego roku Intel prawdopodobnie rozpocznie sprzedaż taniego procesora z rodziny Core 2 Duo (Conroe). Układ ma być wyposażony w dwa rdzenie i zostanie zbudowany z wykorzystaniem nowej mikroarchitektury, nie będzie jednak tak wydajny jak "starsi bracia", a jego użytkownik nie skorzysta z technologii wirtualizacji.
Odwrotny Hyper-Threading to nieporozumienie
15 lipca 2006, 13:08Serwis X-bit laboratories potwierdził informację, że głośny w ostatnim czasie "odwrotny Hyper-Threading" firmy AMD nie istnieje. Źródła, na której powołuje się X-bit albo nic o takiej technologii nie słyszały, albo wprost mówią, że ona nie istnieje.
Santa Rosa obsłuży DirectX 10
15 lipca 2006, 09:27Przyszła mobilna platforma Intela, która na rynek trafi na początku przyszłego roku, będzie obsługiwała DirectX 10. To jedna z wielu innowacji, które trafią do Santa Rosy.
« poprzednia strona następna strona » … 8 9 10 11 12 13 14