Sztuczna inteligencja będzie manipulowała grami, byśmy zapłacili więcej?

17 stycznia 2018, 08:57

Redaktorzy serwisu TechPowerUp informują, że twórcy gier mają zamiar zaprząc sztuczną inteligencję do wyciśnięcia z graczy jak największej ilości pieniędzy. SI będzie tak manipulowała przebiegiem online'owej rozgrywki, by gracz jak najczęściej dokonywał mikrozakupów.



Sztuczna inteligencja pokonała ludzi na kolejnym polu

16 stycznia 2018, 10:15

Sztuczna inteligencja dogania ludzi w kolejnych zadaniach. Alibaba i Microsoft stworzyły, niezależnie od siebie, sztuczną inteligencję, która jest lepsza od człowieka w opracowanym na Uniwersytecie Stanforda teście czytania ze zrozumieniem.


Autonomiczny samochód zderzył się z motocyklistą

21 grudnia 2017, 11:31

Producent autonomicznych samochodów, firma Cruise, która w ubiegłym roku została przejęta przez GM, poinformowała o kolizji pomiędzy jej pojazdem a motocyklistą. Do zderzenia doszło w San Francisco. Z raportu złożonego przed Kalifornijskim Wydziałem Ruchu Drogowego dowiadujemy się, że policja orzekła, iż winnym wypadku był motocyklista.


Sprawa przejęcia Time Warner przez AT&T trafiła do sądu

22 listopada 2017, 10:43

Podczas kampanii wyborczej prezydent Trump zapowiadał zablokowanie przejęcia Time Warner przez AT&T. Argumentował, że tego typu transakcje dają koncernom zbyt dużą władzę nad rynkiem. Sam prezydent nie ma uprawnień pozwalających mu na zablokowanie przejęcia. Może to zrobić jego administracja. I to się właśnie dzieje.


Sztuczna inteligencja kontra lekarze. Algorytmy radzą sobie coraz lepiej

7 listopada 2017, 12:18

Magazyn Spectrum IEEE, wydawany przez Instytut Inżynierów Elektryków i Elektroników, wykonał interesujące zestawienie ostatnich osiągnięć sztucznej inteligencji na polu medycyny. Świetnie uświadamia ono, jak wielki postęp dokonuje się na polu SI oraz jak olbrzymie korzyści mogą przynieść systemy sztucznej inteligencji wspomagające pracę lekarzy.


TruePlay ma zapobiec oszustwom w grach

24 października 2017, 10:34

W Windows 10 Fall Creators Update znalazł się nowy mechanizm o nazwie TruePlay. Jego zadaniem jest zapobieganie oszustwom w grach online'owych. Technologia ma informować producentów gier o oszustwach, pozwolić na zidentyfikowanie nieuczciwych graczy i podjąć działania.


Z 6 kategorii emocji zrobiło nam się aż 27

8 września 2017, 12:40

Nowe badanie naukowców z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley pokazuje, że ludzkie emocje można przypisać nie do 6, jak dotąd zakładano, ale do 27 kategorii.


Gdy czujemy się źle, bo jest nam źle, może być jeszcze gorzej...

11 sierpnia 2017, 15:49

Presja, by czuć się dobrze, sprawia, że ludzie czują się jeszcze bardziej przybici. Akceptacja gorszych nastrojów może zaś oznaczać, że w dłuższej perspektywie czasowej samopoczucie będzie lepsze.


Studenci PW chcą pomóc osobom niepełnosprawnym

14 lipca 2017, 04:52

Stworzenie aplikacji, która sprawi, że osoby poruszające się na wózkach będą w stanie łatwiej i wygodniej się przemieszczać – to cel zespołu Civitas z Międzywydziałowego Koła Naukowego „Smart City”. Nasi studenci wciąż dopracowują swój pomysł i liczą na wsparcie.


Giganci IT konkurencją dla tradycyjnej bankowości

13 lipca 2017, 11:31

Sektorowi bankowości detalicznej rośnie niespodziewany konkurent. Badania przeprowadzone przez firmę Peru Consulting wskazują, że 57% menedżerów IT uważa, iż tzw firmy GAFA (Google, Apple, Facebook i Amazon) w ciągu pięciu najbliższych lat rozpoczną prowadzenie interesów w sektorze bankowym


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy