FTC: internauci powinni decydować

2 grudnia 2010, 14:00

Amerykańska Federalna Komisja Handlu proponuje, by to sami internauci decydowali, czy dana witryna ma prawo zbierać informacje na ich temat. Obecnie powszechną praktyką na całym świecie jest śledzenie internautów, zbieranie na ich temat danych i sprzedawanie ich agencjom reklamowym czy firmom handlującym w Sieci.



Facebooka czeka 20-letni nadzór audytora

1 grudnia 2011, 12:17

Przez najbliższe 20 lat Facebook będzie podlegał niezależnemu audytowi, sprawdzającemu w jaki sposób serwis dba o prywatność użytkowników. To wynik ugody zawartej z amerykańską Federalną Komisją Handlu (FTC)


FTC rezygnuje ze śledztwa przeciwko Google'owi

4 stycznia 2013, 10:19

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) zamknęła śledztwo antymonopolowe przeciwko Google'owi. Urzędnicy stwierdzili, że nie ma wystarczających dowodów, by zarzucić koncernowi manipulowanie wynikami wyszukiwania w celu zaszkodzenia konkurencji


Google nie zazna spokoju

24 maja 2013, 09:41

Federalna Komisja Handlu (FTC) rozpoczyna kolejne śledztwo w sprawie praktyk biznesowych Google'a. Nowe śledztwo rozpoczęto kilka miesięcy po tym, jak FTC i Google zawarły ugodę dotyczącą śledztwa poprzedniego. W jej ramach Google ma zmienić niektóre aspekty swoich działań związanych z rynkiem wyszukiwarek.


Źle zabezpieczone elektoniczne nianie

1 lutego 2016, 10:08

Amerykański rząd ostrzega rodziców, by odpowiednio zabezpieczali urządzenia monitorujące dzieci. Federalna Komisja Telekomunikacji (FTC) przypomina przede wszystkim o stosowaniu silnych haseł. Ostrzeżenie wydano w związku z coraz liczniejszymi przypadkami włamań do tego typu urządzeń.


Będzie śledztwo ws. adblockerów?

13 czerwca 2016, 08:06

Newspaper Association of America (NAA) poprosiła Federalną Komisję Handlu (FTC) o rozpoczęcie śledztwa w sprawie niezgodnego z prawem blokowania reklam. Organizacja Electronic Frontier Foundation (EFF) obawia się, że może do prowadzić do wydania zakazu używania programów blokujących reklamy.


Nowe przepisy zaszkodzą rynkowi środków homeopatycznych?

28 listopada 2016, 09:31

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) opublikowała raport, w którym czytamy, że reklamy produktów homeopatycznych powinny spełniać te same standardy odnośnie stwierdzeń padających w reklamie, co inne towary, których producenci twierdzą, że ich zażywanie jest korzystne dla zdrowia


FTC szykuje raport o kradzieżach tożsamości

4 lutego 2007, 12:32

Kradzieże tożsamości i związane z nimi straty stają się coraz poważniejszym problemem. W przyszłym tygodniu podczas RSA Conference urzędnicy amerykańskiej Federalej Komisji Handlu (FTC) przedstawią zebrane na ten temat informacje.


Blogerzy muszą ujawnić wynagrodzenie

5 października 2009, 17:26

Federalna Komisja Handlu (FTC) żąda, by niezależni blogerzy, którzy otrzymują pieniądze lub upominki za pisanie opinii na temat produktów różnych firm, ujawniali fakt pobierania wynagrodzenia. To pierwsza od 1980 roku zmiana w przepisach dotyczących publikowania recenzji.


Kolejne kłopoty Apple'a?

14 czerwca 2010, 12:38

Apple'owi grozi postępowanie antymonopolowe. Koncern Jobsa naraził się nań, niedopuszczając reklam konkurencji na swoje platformy - iPhone'a, iPod Touch oraz iPada.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy