Zune sprzedaje się dobrze
2 grudnia 2006, 10:29NPD Group informuje, że Zune – multimedialny odtwarzacz Microsoftu, który zadebiutował przed zaledwie kilkoma tygodniami – jest w USA drugim najlepiej sprzedającym się urządzeniem tego typu. Pomiędzy 14 a 18 listopada Zune stanowił 9% wszystkich sprzedanych odtwarzaczy, a urządzenia Apple’a – 63%.
Amerykanie nie płacą za 58% muzyki
21 kwietnia 2008, 11:21Z przeprowadzonej przez firmę NPD ankiety wynika, że Amerykanie nie płacą aż za 58% muzyki. NPD co roku przeprowadza badania pt. "Music Acquisition". Jeszcze w ubiegłym roku 41% muzyki, którą obywatele USA posiadali w domach, stanowiła muzyka kupiona na płytach CD. Obecnie odsetek ten spadł do 32%.
Fanatycy wolą Wii
14 listopada 2006, 15:04NPD Group opublikowała raport, z którego wynika, że miłośnicy konsoli bardziej zwracają uwagę na tytuły gier, które mogą uruchomić i na kompatybilność z wcześniejszymi modelami, niż na możliwości techniczne urządzenia. Badania wykazały, że najbardziej oczekiwaną konsolą jest co prawda PS3, jednak najwięksi fani gier mają zamiar kupić przede wszystkim konsolę Wii firmy Nintendo.
Amerykanie polubili Androida
6 sierpnia 2010, 11:20Android podbił nie tylko serca Brytyjczyków. Także na najważniejszym rynku świata - w USA - system Google'a zaczął wyprzedzać konkurencję.
Windows Phone ma jednak szansę?
21 września 2011, 10:34Badania przeprowadzone przez NPD sugerują, że istnienie systemu Windows Phone zaczyna przebijać się do świadomości użytkowników. Może to wskazywać, że Microsoft ma szanse powiększyć udziały w rynku.
Call of Duty zdominowało listę gier, które sprzedały się za największe pieniądze
23 stycznia 2020, 18:58NPD Group opublikowała interesującą listę gier, które w minionej dekadzie (2010–2019) zapewniły w USA największy przychód. Na jej czele znalazło się Grand Theft Auto V. Jednak lista zdominowana jest przez tytuły z serii Call of Duty.
Elektronika interesuje coraz młodsze dzieci
6 czerwca 2007, 13:18Firma badawcza NPD Group opublikowała trzeci już raport dotyczący używania najnowszych technologii przez dzieci. Do przeprowadzenia „Kids and Consumer Electronics Trends III” wykorzystano internetowe kwestionariusze skierowane do osób w wieku co najmniej 25 lat, które mają dzieci w wieku 4-14 lat.
Amerykański rynek konsoli ciągle rośnie
27 sierpnia 2007, 11:06Najnowsze badania NPD Group wskazują, że amerykański rynek konsoli wciąż rośnie. Microsoftowi zaszkodził skandal z wadliwym Xboksem 360, a na korzyść Sony zadziałała obniżka ceny PlayStation 3.
Netbooki Microsoftu?
7 kwietnia 2009, 10:59Microsoft ogłosił swoje zwycięstwo na rynku netbooków. Jeszcze przed rokiem wydawało się, że te niewielkie komputery zostaną zdominowane przez Linuksa. W pierwszej połowie 2008 roku mniej niż 10% netbooków korzystało z systemu Windows.
Curve - konkurent iPhone'a?
6 maja 2009, 10:46Niewykluczone, że iPhone doczekał się godnego konkurenta. Kwartalna sprzedaż smartphone'a BlackBerry Curve była większa od sprzedaży telefonu Apple'a.