
Darmowe bilety dla rudych
29 września 2008, 11:28Zoo w Adelajdzie zaoferowało podczas wakacji darmowe bilety dla rudowłosych osób. To część medialnej kampanii reklamowej, która miała uświadomić społeczeństwu, w jak ciężkim położeniu znajdują się orangutany.

Google ma winnego
4 czerwca 2010, 11:51W wywiadzie dla Financial Times szef Google'a, Eric Schmidt stwierdził, że ostatni skandal z podsłuchiwaniem sieci Wi-Fi to wina jednego z inżynierów, który wprowadził do oprogramowania nieautoryzowany kod. Obecnie Google prowadzi wewnętrzne śledztwo przeciwko temu pracownikowi.
OPEN Act - alternatywa dla SOPA
9 grudnia 2011, 11:47Przeciwnicy SOPA z zadowoleniem przyjęli alternatywną ustawę, OPEN Act, która ma zostać dzisiaj przedstawiona przez senatora Rona Wydena i przedstawiciela Izby Reprezentantów Darrella Issę. OPEN Act, podobnie jak SOPA, ma za zadanie zwalczać piractwo, jednak nie przez blokowanie witryn, ale poprzez odcięcie ich od źródeł finansowania.
Internet w zasięgu dotyku
20 września 2013, 14:14Urządzenie Hands On Search pomaga niewidomym dzieciom przeszukiwać Internet za pomocą zapytań głosowych. Wyniki mają postać drukowanych obiektów 3D. Pomysłodawcami akcji są Yahoo! Japan oraz agencja kreatywna Hakuhodo Kettle Tokyo.

'Woda' ułatwiająca zasypianie
31 maja 2016, 12:18Japońska Coca-Cola zaprezentowała ostatnio nowy produkt - napój zapewniający lepszy sen. Glaceau Sleep Water zawiera L-teaninę, α-aminokwas niebiałkowy, który łatwo pokonuje barierę krew-mózg i ma działanie uspokajające.
Największe przejęcie w historii Google'a
14 kwietnia 2007, 07:53Google poinformował, że za 3,1 miliarda dolarów kupi firmę DoubleClick, która specjalizuje się w reklamie. DoubleClick korzysta z technologii, która pozwala klientowi umieszczać reklamę w sieci i ją nadzorować.
Chcą ograniczyć korzystanie z DPI
24 kwietnia 2009, 11:40Przed miesiącem Tim Berners-Lee ostrzegał przed zagrożeniami dla prywatności, jakie niesie ze sobą technika głębokiej inspekcji pakietów (DPI - deep packet inspection). Amerykańscy prawodawcy poważnie podeszli do słów "ojca Internetu" i proponują nałożenie ograniczeń na tę technikę.

Jak melodia w nazwie marki
19 października 2010, 08:48Nazwy marek, w których wykorzystuje się powtarzalne dźwięki, np. coca-cola, wywołują pozytywne emocje, wpływając na decyzje dotyczące zakupu czy odwiedzania, dajmy na to, restauracji.

Apple skazane na... reklamę
19 lipca 2012, 12:02Brytyjski sąd skazał Apple’a na... publikację reklamy z informacją, że Samsung nie skopiował wyglądu iPada. Reklama ma przez pół roku być widoczna na brytyjskiej witrynie Apple’a. Koncern musi również wykupić reklamę w dziennikach i magazynach.
Rekwizyty na wagę krwi
6 maja 2014, 06:26FOX Portugal wpadł na nietypowy sposób promocji 4. sezonu serialu "Żywe trupy" ("The Walking Dead"). W porozumieniu z Instituto Português do Sangue e da Transplantação (IPST) otwarto działający czasowo sklep, w którym walutą była krew (1200 ml odpowiadało 22,98 EUR). Im więcej ktoś jej oddał, tym więcej związanych z filmem przedmiotów mógł sobie wybrać.