![](/media/lib/52/zwitek-banknotow-9b1f837507381229cd5c04d1b7c4b548.jpg)
Miliard na reklamę
18 października 2010, 17:06Jak dowiadujemy się z AllThingsDigital na reklamę Kinect i Windows Phone 7 Microsoft przeznaczył astronomiczną kwotę niemal miliarda dolarów. Kampania reklamowa obu produktów powinna ruszyć pełną parą już w ciągu najbliższych tygodni.
![](/media/lib/162/n-lis-ff86d2342de7a94b5def357ea1d12d90.jpg)
Mozilla zachęca internautów do porzucania Chrome'a
29 maja 2017, 09:51Mozilla rozpoczęła kampanię „browse against the machine”, której celem jest przekonanie internautów do porzucenia Chrome'a na rzecz Firefoksa. Obecnie, jak wynika z danych NetApplications, do Chrome'a należy 59% światowego rynku przeglądarek
![© RTA](/media/lib/11/1182867574_446474-857570faeb1f4a54ac9b452f7d5b6f38.jpeg)
Cios poniżej pasa pirata
26 czerwca 2007, 14:12W Australii rusza nowa kampania reklamowa, która ma skłonić jeżdżących za szybko kierowców (założono, że większość z nich to młodzi mężczyźni) do zdjęcia nogi z gazu. Głównym zamysłem było zakwestionowanie męskości rajdowców.
![](/media/lib/189/n-dawid-z-karabinem-2f53c7eca8a611442f5adcabbff24325.jpg)
Awantura o Dawida z karabinem snajperskim
10 marca 2014, 09:03ArmaLite, amerykańska firma produkująca broń, wykorzystała w swojej kampanii reklamowej wizerunek Dawida Michała Anioła. Wzbudziło to spore poruszenie zarówno wśród włoskich specjalistów ds. dziedzictwa narodowego, jak i polityków.
![](/media/lib/197/n-keloptic-vangogh-b5d6e03b832bd52b0d02b4822a799f70.jpg)
Impresjonizm do poprawki
10 czerwca 2014, 14:38Postrzeganie świata z perspektywy impresjonistów może być przyjemne, gdy człowiek ma wybór: sięga po album ze sztuką albo idzie do muzeum. Problem pojawia się, gdy plamy koloru pokrywają pole widzenia cały czas. Bazując na tym toku myślenia i ciągnąc watek nurtów w malarstwie, paryska filia agencji Y&R zaprojektowała dla firmy optycznej KelOptic kampanię reklamową pt. "Zmienić impresjonizm w hiperrealizm".
![](/media/lib/203/n-nawet-5-dolarow-robi-roznice-2c9e7649d06bd0d18330e30970be396f.jpg)
Nawet 5 dolarów robi różnicę
26 sierpnia 2014, 10:44Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.
![](/media/lib/54/kampania-aids-3a087b0f9cdd0074025fdaf429ad93da.jpg)
Kontrowersyjny spot z Hitlerem
4 września 2009, 14:50Niewielka niemiecka organizacja charytatywna Regenbogen, która zajmuje się zwiększaniem świadomości ludzi na temat AIDS i wirusa HIV, zamówiła reklamę społeczną u hamburskiej agencji das comitee. Powstał niespełna minutowy spot, przedstawiający parę uprawiającą seks bez zabezpieczeń. Gdy podczas szczytowania mężczyzna unosi głowę, okazuje się, że to Adolf Hitler. Filmik kończy się napisem: AIDS to masowy morderca.
![](/media/lib/1/1170844081_142455-41919c6397dbcca1a9daf01faef0e2a1.jpeg)
Odżywiaj się zdrowiej, rezygnuj z ryżu
13 grudnia 2010, 16:13Podczas kiedy w społeczeństwach zachodnich promuje się, w ramach zróżnicowanego wyżywienia, częstsze jedzenie ryżu, w Indonezji trwa dokładnie odwrotna kampania: na rzecz ograniczenia spożycia ryżu. Także z powodów zdrowotnych.
![](/media/lib/284/n-virgo-9c278095eacde60676db6925edcf7eb8.jpg)
VIRGO rozpoczyna zbieranie danych w kampanii obserwacyjnej O2
2 sierpnia 2017, 08:08W dniu pierwszego sierpnia 2017 roku europejski detektor VIRGO oficjalnie dołączył do kampanii obserwacyjnej O2 (Observational Run 2), rozpoczynając zbieranie danych wspólnie z dwoma amerykańskimi detektorami LIGO. To ważne osiągnięcie dokonane przez konsorcjum VIRGO jest wynikiem wieloletniego programu modernizacji detektora VIRGO
![](/media/lib/481/n-gdzie-jest-trzustka-50754ee51a247d430edd18e996d3d434.jpg)
„Gdzie jest trzustka?” - detektyw Lisiecka i doktor Kraj na tropie...
3 grudnia 2021, 13:01"Gdzie jest trzustka?" to kampania świadomościowa, której celem jest edukacja związana z funkcją i nowotworami tego narządu. Jak bowiem podkreślono na stronie organizatora - Fundacji EuropaColon Polska - trzustka jest bardzo słabo obecna w świadomości wielu Polaków, a niespecyficzne objawy raka trzustki powodują, że wykrywamy go zdecydowanie za późno. Z tego względu ogłoszono ogólnokrajowe "poszukiwania" trzustki: odpowiadają za nie detektyw Lisiecka (znana z serialu "Policjantki i policjanci" Magda Malcharek) i doktor Kraj - dr n. med. Leszek Kraj, onkolog kliniczny z Kliniki Onkologii WUM.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 …