Wino chroni przed chorobami serca tylko wtedy, gdy ktoś ćwiczy

1 września 2014, 11:22

Wino chroni przed chorobami sercowo-naczyniowymi tylko wtedy, gdy ktoś pamięta o regularnych ćwiczeniach.



Komu szkodzi zbyt dużo uśmiechu?

8 sierpnia 2014, 06:43

U pewnych ludzi uśmiechanie się, które ma zamaskować negatywne emocje bądź wywołać szczęście, może wywołać skutek odwrotny do zamierzonego, doprowadzając do pogłębienia smutku czy złego samopoczucia.


Trening wysokiej intensywności w sam raz dla seniorów?

28 lipca 2014, 11:26

Krótkie sesje energicznych ćwiczeń korzystnie wpływają na zdrowie seniorów.


Odkryto, jak psylocybina wywołuje wrażenie rozszerzenia umysłu

4 lipca 2014, 13:17

Pod wpływem psylocybiny, alkaloidu o właściwościach psychodelicznych z grzybów, wzmacnia się aktywność bardziej prymitywnej sieci mózgowej związanej z myśleniem emocjonalnym. Taki wzorzec aktywności występuje u śniących ludzi.


Mówimy, co czujemy, czujemy, co mówimy

27 czerwca 2014, 11:56

Artykulacja samogłosek wpływa na emocje i na odwrót.


Szumy uszne wpływają na przetwarzanie emocjonalne

26 czerwca 2014, 09:46

Pacjenci z szumami usznymi (łac. tinnitus auris) przetwarzają emocje inaczej niż osoby słyszące normalnie.


Ruch = zdrowsze bakterie jelitowe

11 czerwca 2014, 12:49

Wydaje się, że aktywność fizyczna wpływa korzystnie nie tylko na serce, ale i na florę jelitową. Naukowcy z University College Cork i Teagasc Food Research Centre wykazali bowiem, że zawodowi gracze rugby mają bardziej zróżnicowaną mikroflorę niż skądinąd zdrowi niesportowcy.


W koszulce Supermana egzamin pójdzie lepiej

2 czerwca 2014, 17:37

Sesja zbliża się wielkimi krokami, więc wyniki badań prof. Karen Pine z University of Hertfordshire są jak najbardziej na czasie. Pokazały one bowiem, że w koszulce ze znakiem Supermana czy białym fartuchu ludzie czują się silniejsi, sympatyczniejsi czy mądrzejsi.


Częsty i wczesny kontakt z warzywami zachęci dzieci do ich jedzenia

2 czerwca 2014, 13:27

Chcąc zachęcić dzieci do jedzenia warzyw, lepiej zacząć to robić jeszcze w niemowlęctwie.


Bezczelna obsługa zwiększa sprzedaż luksusowych marek

29 kwietnia 2014, 09:57

W przypadku luksusowych marek im bardziej niegrzeczna obsługa, tym lepiej idzie sprzedaż - twierdzą psycholodzy z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy