Znanym prędkość nie zaszkodzi

11 sierpnia 2011, 08:41

Konsumenci reagują negatywnie na większość zastrzeżeń (disclaimer), wyświetlanych w superszybkim tempie na końcu reklamy. Wyjątkiem są spoty zaufanych firm i marek.



W stronę społeczności

8 kwietnia 2009, 10:33

Yahoo!, kierowane od niedawna przez Carol Bartz, wdraża nową strategię, która ma pozwolić serwisowi na zachowanie niezależności, naprawienie swojej sytuacji finansowej i wzmocnienie pozycji w Sieci. Portal zmierza ku lepszej integracji swoich poszczególnych części, które dotychczas działają jak "wirtualne wyspy".


Reklamodawcy wolą Internet

21 grudnia 2010, 19:23

Gazety drukowane od dłuższego już czasu tracą użytkowników na rzecz internetu. Rok 2010 zostanie przez wydawców zapamiętany jako punkt zwrotny - po raz pierwszy w historii w USA reklamodawcy wydali więcej pieniędzy na reklamę w Internecie niż w mediach drukowanych.


Marketingowcy chcą dostać dane z samochodów

15 stycznia 2015, 09:29

Ian Robertson z BMW ostrzega, że firmy technologiczne i marketingowe naciskają na producentów samochodów, by ci udostępniali im dane zbierane przez czujniki pojazdów mających łączność z internetem. Obecnie każdy samochód zjeżdżający z linii produkcyjnych BMW jest wyposażony w łączność bezprzewodową i może przekazać do sieci informacje na temat lokalizacji, prędkości, przyspieszenia czy osób przebywających w samochodzie


Facebook, czyli internet

11 lutego 2015, 10:52

W przeszłości niejednokrotnie słyszeliśmy historie o ludziach, którzy uznawali Internet Explorera za synonim internetu. Ludziach, dla których logo microsoftowej przeglądarki było symbolem internetu i kojarzyło im się z „uruchamianiem internetu”. Dwa niezależne badania wskazują, że dla mieszkańców krajów rozwijających się synonimem internetu staje się Facebook.


Będzie śledztwo ws. adblockerów?

13 czerwca 2016, 08:06

Newspaper Association of America (NAA) poprosiła Federalną Komisję Handlu (FTC) o rozpoczęcie śledztwa w sprawie niezgodnego z prawem blokowania reklam. Organizacja Electronic Frontier Foundation (EFF) obawia się, że może do prowadzić do wydania zakazu używania programów blokujących reklamy.


Microsoft i Yahoo! podpisały umowę o współpracy

29 lipca 2009, 11:57

Microsoft wydał oficjalny komunikat, w którym ogłosił podpisanie umowy z Yahoo!. Porozumienie zakłada, że Yahoo! będzie korzystało z wyszukiwarki Microsoftu, a w zamian portal będzie jedynym sprzedawcą reklam ukazujących się przy wynikach wyszukiwania na witrynach obu firm.


Użytkownik coraz cenniejszy

25 września 2015, 10:26

Użytkownicy Facebooka generują dla firmy olbrzymie i wciąż rosnące przychody. Witryna eMarketer, która zajmuje się badaniem rynku, informuje, że w roku 2015 Facebook na każdym użytkowniku zarobił o 20% więcej niż rok wcześniej


Odchudzający widok ciasta

18 sierpnia 2009, 08:47

Pokazywanie kobietom dbającym o linię zdjęć słodyczy wzmacnia ich chęć do jedzenia zdrowo, a nie ulegania pokusie (Appetite).


Twórca AdBlocka nie może używać 'białych list'

24 czerwca 2016, 11:51

Koncern medialny Axel Springer odnotował niewielkie zwycięstwo w walce z oprogramowaniem blokującym reklamy. Sąd apelacyjny w Kolonii stwierdził, że firma Eyeo, która jest właścicielem AdBlocka, jednego z najpopularniejszych programów do blokowania reklam, nie ma prawa używania tzw. "białych list"


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy