
Znanym prędkość nie zaszkodzi
11 sierpnia 2011, 08:41Konsumenci reagują negatywnie na większość zastrzeżeń (disclaimer), wyświetlanych w superszybkim tempie na końcu reklamy. Wyjątkiem są spoty zaufanych firm i marek.

W stronę społeczności
8 kwietnia 2009, 10:33Yahoo!, kierowane od niedawna przez Carol Bartz, wdraża nową strategię, która ma pozwolić serwisowi na zachowanie niezależności, naprawienie swojej sytuacji finansowej i wzmocnienie pozycji w Sieci. Portal zmierza ku lepszej integracji swoich poszczególnych części, które dotychczas działają jak "wirtualne wyspy".

Reklamodawcy wolą Internet
21 grudnia 2010, 19:23Gazety drukowane od dłuższego już czasu tracą użytkowników na rzecz internetu. Rok 2010 zostanie przez wydawców zapamiętany jako punkt zwrotny - po raz pierwszy w historii w USA reklamodawcy wydali więcej pieniędzy na reklamę w Internecie niż w mediach drukowanych.

Marketingowcy chcą dostać dane z samochodów
15 stycznia 2015, 09:29Ian Robertson z BMW ostrzega, że firmy technologiczne i marketingowe naciskają na producentów samochodów, by ci udostępniali im dane zbierane przez czujniki pojazdów mających łączność z internetem. Obecnie każdy samochód zjeżdżający z linii produkcyjnych BMW jest wyposażony w łączność bezprzewodową i może przekazać do sieci informacje na temat lokalizacji, prędkości, przyspieszenia czy osób przebywających w samochodzie

Facebook, czyli internet
11 lutego 2015, 10:52W przeszłości niejednokrotnie słyszeliśmy historie o ludziach, którzy uznawali Internet Explorera za synonim internetu. Ludziach, dla których logo microsoftowej przeglądarki było symbolem internetu i kojarzyło im się z „uruchamianiem internetu”. Dwa niezależne badania wskazują, że dla mieszkańców krajów rozwijających się synonimem internetu staje się Facebook.

Będzie śledztwo ws. adblockerów?
13 czerwca 2016, 08:06Newspaper Association of America (NAA) poprosiła Federalną Komisję Handlu (FTC) o rozpoczęcie śledztwa w sprawie niezgodnego z prawem blokowania reklam. Organizacja Electronic Frontier Foundation (EFF) obawia się, że może do prowadzić do wydania zakazu używania programów blokujących reklamy.

Sukces Google'a
21 grudnia 2007, 09:42Amerykańska Federalna Komisja Handlu zezwoliła Google’owi na przejęcie firmy DoubleClick. To znaczny sukces, ale to była łatwiejsza z przeszkód do pokonania. Swoją opinię musi jeszcze wyrazić Unia Europejska, a eurourzędnicy są znacznie bardziej skłonni do ręcznego sterowania rynkiem niż ich amerykańscy koledzy.

Telewizja ma się dobrze
6 czerwca 2013, 13:06Pogłoska o mojej śmierci była przesadzona - mogłaby za Markiem Twainem powtórzyć telewizja. Wbrew przewidywaniom wielu osób, rozwój internetu, coraz większa popularność streamingu wideo ani szybko zwiększająca się przepustowość infrastruktury telekomunikacyjnej nie zagroziły istnieniu telewizji.

Największa pomyłka Steve'a Ballmera
19 stycznia 2009, 11:54W The Wall Street Journal ukazał się artykuł, z którego możemy dowiedzieć się o jednym z największych błędów popełnionych przez Microsoft. Gdyby Bill Gates i Steven Ballmer wykazali nieco więcej cierpliwości i wiary, Microsoft mógłby dzisiaj być potęgą na rynku internetowej reklamy.

Wyobrażanie zapachu dźwignią reklamy?
24 lutego 2014, 15:10Wyobrażanie sobie zapachu produktu (ang. smellizing) zwiększa chęć nabycia i skonsumowania reklamowanych produktów.