
Znanym prędkość nie zaszkodzi
11 sierpnia 2011, 08:41Konsumenci reagują negatywnie na większość zastrzeżeń (disclaimer), wyświetlanych w superszybkim tempie na końcu reklamy. Wyjątkiem są spoty zaufanych firm i marek.

W stronę społeczności
8 kwietnia 2009, 10:33Yahoo!, kierowane od niedawna przez Carol Bartz, wdraża nową strategię, która ma pozwolić serwisowi na zachowanie niezależności, naprawienie swojej sytuacji finansowej i wzmocnienie pozycji w Sieci. Portal zmierza ku lepszej integracji swoich poszczególnych części, które dotychczas działają jak "wirtualne wyspy".

Reklamodawcy wolą Internet
21 grudnia 2010, 19:23Gazety drukowane od dłuższego już czasu tracą użytkowników na rzecz internetu. Rok 2010 zostanie przez wydawców zapamiętany jako punkt zwrotny - po raz pierwszy w historii w USA reklamodawcy wydali więcej pieniędzy na reklamę w Internecie niż w mediach drukowanych.

Marketingowcy chcą dostać dane z samochodów
15 stycznia 2015, 09:29Ian Robertson z BMW ostrzega, że firmy technologiczne i marketingowe naciskają na producentów samochodów, by ci udostępniali im dane zbierane przez czujniki pojazdów mających łączność z internetem. Obecnie każdy samochód zjeżdżający z linii produkcyjnych BMW jest wyposażony w łączność bezprzewodową i może przekazać do sieci informacje na temat lokalizacji, prędkości, przyspieszenia czy osób przebywających w samochodzie

Facebook, czyli internet
11 lutego 2015, 10:52W przeszłości niejednokrotnie słyszeliśmy historie o ludziach, którzy uznawali Internet Explorera za synonim internetu. Ludziach, dla których logo microsoftowej przeglądarki było symbolem internetu i kojarzyło im się z „uruchamianiem internetu”. Dwa niezależne badania wskazują, że dla mieszkańców krajów rozwijających się synonimem internetu staje się Facebook.

Będzie śledztwo ws. adblockerów?
13 czerwca 2016, 08:06Newspaper Association of America (NAA) poprosiła Federalną Komisję Handlu (FTC) o rozpoczęcie śledztwa w sprawie niezgodnego z prawem blokowania reklam. Organizacja Electronic Frontier Foundation (EFF) obawia się, że może do prowadzić do wydania zakazu używania programów blokujących reklamy.

A jednak się zgodzili
26 kwietnia 2007, 10:52Do tej pory Rada Miejska Wenecji nie chciała nawet słyszeć o zamieszczaniu reklam na osławionych vaporetto, czyli autobusach wodnych pływających m.in. po Wielkim Kanale (Canale Grande). Teraz jednak zmieniła, przynajmniej czasowo, zdanie.

Reklamowa inwigilacja
2 lutego 2012, 19:09Amerykańskie media pracują nad systemami, które pozwolą w czasie rzeczywistym dostosowywać reklamy do gustów użytkowników. Będzie to możliwe dzięki śledzeniu i analizie komentarzy w serwisach społecznościowych.

Reklamodawcy mają dostęp do numerów telefonów użytkowników Facebooka
28 września 2018, 11:23Facebook przyznał, że udostępnia reklamodawcom numery telefonów ludzi, którzy w ramach dodatkowego zabezpieczenia swojego konta, używają ich na Facebooku. Koncern nie miał innego wyjścia. Badania przeprowadzone przez dwa uniwersytety wykazały, że reklamodawcy korzystają z numerów, które na Facebooku mają służyć lepszemu zabezpieczeniu konta

Inteligentny billboard
10 maja 2007, 08:31Naukowcy z Queen's University w Ontario opracowali kamerę, która potrafi śledzić ruchy gałek ocznych nawet z odległości 10 metrów. Można ją wykorzystać chociażby w inteligentnych billboardach, zdolnych do przyciągania uwagi przechodniów.