![](/media/lib/96/n-zuckerberg-96b26eee0b008b5ab7f0f706d109f402.jpg)
Miliony fałszywych kont na Facebooku
3 sierpnia 2012, 11:38Facebook ocenia, że aż 8,7% spośród 955 milionów założonych w serwisie kont to konta fałszywe. Wśród nich ponad połowę (4,8% całości) stanowią profile należące do osób, które - wbrew regulaminowi serwisu - założyły więcej niż jedno konto
![](/media/lib/329/n-prysznic-83fd2687baa888d404e5b238a65903cf.jpg)
Sami nie oszczędzają, a mniej zużywają
20 listopada 2018, 10:42Jeśli pod prysznicem gościom hotelowym wyświetla się w czasie rzeczywistym zużycie prądu, to choć nie oni płacą, zaczynają wprowadzają znaczące cięcia.
Reklama w Sieci działa
15 maja 2007, 07:54Najnowsze badania przeprowadzone przez naukowców z uniwersytetów w Oklahomie, Kansas i Minnesocie wykazały, że banery mają wpływ na zachowania konsumentów, nawet jeśli ci nawet nie wiedzą, że je widzieli.
![](/media/lib/96/n-zuckerberg-96b26eee0b008b5ab7f0f706d109f402.jpg)
Kliknięcia zdradzają więcej niż byśmy chcieli
12 marca 2013, 06:29Z najnowszego numeru PNAS (Proceedings of the National Academy of Sciences) dowiadujemy się, że automatyczna analiza publicznie dostępnych danych, a konkretnie kliknięć "Lubię to" na Facebook'u, pozwala na precyzyjne ustalenie wielu danych dotyczących analizowanej osoby. Specjaliści z University of Cambridge i Microsoft Research wykazali, iż sama tylko analiza tych kliknięć pozwala na ustalenie rasy, wieku, poziomu inteligencji, orientacji seksualnej, osobowości, poglądów politycznych oraz określenia czy i z jakich używek korzysta dana osoba
![](/media/lib/20/1198230354_175751-c729b74f05e1c77ad399a066e5f48f80.jpeg)
Sukces Google'a
21 grudnia 2007, 09:42Amerykańska Federalna Komisja Handlu zezwoliła Google’owi na przejęcie firmy DoubleClick. To znaczny sukces, ale to była łatwiejsza z przeszkód do pokonania. Swoją opinię musi jeszcze wyrazić Unia Europejska, a eurourzędnicy są znacznie bardziej skłonni do ręcznego sterowania rynkiem niż ich amerykańscy koledzy.
![](/media/lib/119/n-pilot-26ea7cf91448c154015dd4acfabe4311.jpg)
Telewizja ma się dobrze
6 czerwca 2013, 13:06Pogłoska o mojej śmierci była przesadzona - mogłaby za Markiem Twainem powtórzyć telewizja. Wbrew przewidywaniom wielu osób, rozwój internetu, coraz większa popularność streamingu wideo ani szybko zwiększająca się przepustowość infrastruktury telekomunikacyjnej nie zagroziły istnieniu telewizji.
![](/media/lib/42/ballmer2008-a40f5c2d800c6efcf28c4241b0d3483b.jpg)
Największa pomyłka Steve'a Ballmera
19 stycznia 2009, 11:54W The Wall Street Journal ukazał się artykuł, z którego możemy dowiedzieć się o jednym z największych błędów popełnionych przez Microsoft. Gdyby Bill Gates i Steven Ballmer wykazali nieco więcej cierpliwości i wiary, Microsoft mógłby dzisiaj być potęgą na rynku internetowej reklamy.
![](/media/lib/180/n-cukierki-825e751d05f45c49d829f856a47ff0a3.jpg)
Wyobrażanie zapachu dźwignią reklamy?
24 lutego 2014, 15:10Wyobrażanie sobie zapachu produktu (ang. smellizing) zwiększa chęć nabycia i skonsumowania reklamowanych produktów.
Microsoft i Yahoo! podpisały umowę o współpracy
29 lipca 2009, 11:57Microsoft wydał oficjalny komunikat, w którym ogłosił podpisanie umowy z Yahoo!. Porozumienie zakłada, że Yahoo! będzie korzystało z wyszukiwarki Microsoftu, a w zamian portal będzie jedynym sprzedawcą reklam ukazujących się przy wynikach wyszukiwania na witrynach obu firm.
![](/media/lib/100/n-zwitek-banknotow-ea56596110c0c55a490ec58008d3f7da.jpg)
Użytkownik coraz cenniejszy
25 września 2015, 10:26Użytkownicy Facebooka generują dla firmy olbrzymie i wciąż rosnące przychody. Witryna eMarketer, która zajmuje się badaniem rynku, informuje, że w roku 2015 Facebook na każdym użytkowniku zarobił o 20% więcej niż rok wcześniej