Flash Player popularny wśród cyberprzestępców

26 kwietnia 2016, 09:25

Flash Player zajął wszystkie 10 miejsc w rankingu programów najczęściej atakowanych za pomocą zestawów narzędzi hakerskich, poinformował departament bezpieczeństwa NTT Group, największego japońskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych



http://www.thorntons.co.uk/

Największy czekoladowy billboard świata

3 kwietnia 2007, 17:44

Brytyjska firma cukiernicza Thorntons zaprosiła przechodniów do konsumpcji olbrzymiego czekoladowego billboardu. Do jego wyprodukowania zużyto 390 kg wynalazku Azteków. Postawiony w Covent Garden znak zniknął w ciągu 3 godzin. A był naprawdę spory, bo jego wymiary wynosiły 4,4 na 2,9 m.


Kolejne zwolnienia w Yahoo!

15 kwietnia 2009, 16:24

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Yahoo! ropoczyna, trzecią już w ciągu ostatnich 14 miesięcy, falę zwolnień grupowych. To pierwsza tego typu decyzja, od kiedy szefową firmy została Carol Bartz.


Nadchodzą "kradzieże rzeczywistości"?

8 października 2010, 14:48

Yaniv Altshuler i jego koledzy z Ben Gurion University prognozują, że w przyszłości pojawi się szkodliwe oprogramowanie, które będzie kradło informacje o naszych zachowaniach i powiązaniach społecznych. Obecnie szkodliwy kod kradnie nasze hasła, e-maile, nazwiska, numery kart kredytowych czy kont bankowych.


Zarażeni mają czas tylko do 9 lipca

23 kwietnia 2012, 18:56

FBI ostrzega, że na początku lipca około 350 000 osób może stracić dostęp do internetu. Dotyczy to osób, których komputery zostały zainfekowane kodem DNSChanger


Bezpłatny mobilny Windows

3 kwietnia 2014, 10:40

To jedna z najważniejszych decyzji podjętych przez Microsoft - powiedział Al Gillen. Analityk IDC skomentował w ten sposób informację, że koncern z Redmond będzie bezpłatnie udostępniał swój system operacyjny.


Reklamodawcy wykorzystują menedżera haseł do śledzenia internautów

2 stycznia 2018, 11:13

Przeglądarki z wbudowanymi menedżerami haseł stały się celem ataków ze stron firm wyświetlających reklamy. Obecnie niemal każda przeglądarka oferuje funkcję zapamiętywania loginów i haseł. Jak informują naukowcy z Center for Information Technology Policy Princeton University, mechanizmy te są wykorzystywane przez reklamodawców do śledzenia użytkowników.


Inność popłaca w reklamie

27 lipca 2007, 10:50

Trzej naukowcy z Northwestern University zademonstrowali, w jaki sposób można manipulować właściwościami reklamy, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci wybiorą określony produkt.


Ciasteczkowy spór

25 listopada 2009, 12:54

Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.


Google wspomaga... Windows Phone 7

16 marca 2011, 12:22

Google pracuje nad oprogramowaniem reklamowym Admob dla... Windows Phone 7. Koncern opublikował właśnie wersję beta Admob WP7 SDK.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy