
Cios poniżej pasa pirata
26 czerwca 2007, 14:12W Australii rusza nowa kampania reklamowa, która ma skłonić jeżdżących za szybko kierowców (założono, że większość z nich to młodzi mężczyźni) do zdjęcia nogi z gazu. Głównym zamysłem było zakwestionowanie męskości rajdowców.

Wojna Google'a z AT&T
19 października 2009, 10:53Zaostrza się walka pomiędzy Google'em a AT&T. Robert W. Quinn, wiceprezes AT&T wytoczył ciężkie działa, oskarżając Google'a o monopolistyczne zapędy, cenzurowanie Sieci, manipulacje oraz naruszanie neutralności internetu.

Milionowy subskrybent Spotify
9 marca 2011, 13:27Serwis muzyczny Spotify poinformował, że ma już milion subskrybentów w samej tylko Europie. To dobrze wróży mu na przyszłość tym bardziej, że jej twórcy, Martin Lorentzon i Daniel Ek, zebrali już od inwestorów 50 milionów USD na uruchomienie serwisu w Stanach Zjednoczonych.

Implant brody powiększył jądro
25 października 2012, 09:45Po raz pierwszy w historii chirurgii estetycznej specjaliści posłużyli się silikonowym implantem brody, by nadać jądrom symetryczny wygląd.

Przeminęła z operacją
4 listopada 2014, 17:39Czterdziestoczteroletni mężczyzna został przypadkowo wyleczony z trwającej całe życie arachnofobii. "Wystarczyło" usunąć fragment jego mózgu...

UE chce od Facebooka i Google'a comiesięcznych raportów dot. walki z dezinformacją nt. COVID-19
10 czerwca 2020, 13:25Unia Europejska domaga się, by platformy społecznościowe przedstawiały comiesięczne raporty, w których poinformują, jak walczą z dezinformacją związaną z epidemią COVID-19. Nowe zasady będą dotyczyły m.in. Google'a, Facebooka, Twittera oraz innych firm, które są zobowiązane do przestrzegania europejskiego kodeksu dot. postępowania z dezinformacją.
Łatwowierny kawosz
12 czerwca 2006, 15:57Chcesz kogoś do czegoś przekonać? Zaproś go na kawę... Okazuje się bowiem, że umiarkowane ilości kofeiny zwiększają ludzką skłonność do mówienia "tak". Australijscy badacze odkryli, że po spożyciu kofeiny wolontariusze byli bardziej skłonni ulec perswazji.

Duża lepsza od mniejszej?
3 lipca 2008, 09:05Rik Pieters i zespół z Tilburg University obalili kolejny dietetyczny mit: jedząc z malutkich opakowań, wcale nie zjadamy mniej, a wręcz przeciwnie, zaczynamy się bardziej objadać. Dzieje się tak, ponieważ spada nasza czujność (Journal of Consumer Research).

Bądź sobą, wybierz colę, umrzyj młodo
30 kwietnia 2010, 20:55Bądź sobą, wybierz... no właśnie, co? Chcemy być młodzi, a sami lekkomyślnie skracamy sobie życie nieodpowiednim żywieniem. Na przykład piciem coli, która zatruwa nas fosforanami.

Reklamy w grach pełnych przemocy mogą zaszkodzić
6 września 2011, 12:24Umieszczanie reklam w grach pełnych przemocy może odnieść skutek odwrotny od zamierzonego. Z badań przeprowadzonych na University of Texas wynika, że konsumenci negatywnie reagują na reklamę w tego typu grach. Szczególnie silną negatywną reakcję zauważono u kobiet.