
Flash Player popularny wśród cyberprzestępców
26 kwietnia 2016, 09:25Flash Player zajął wszystkie 10 miejsc w rankingu programów najczęściej atakowanych za pomocą zestawów narzędzi hakerskich, poinformował departament bezpieczeństwa NTT Group, największego japońskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych

Największy czekoladowy billboard świata
3 kwietnia 2007, 17:44Brytyjska firma cukiernicza Thorntons zaprosiła przechodniów do konsumpcji olbrzymiego czekoladowego billboardu. Do jego wyprodukowania zużyto 390 kg wynalazku Azteków. Postawiony w Covent Garden znak zniknął w ciągu 3 godzin. A był naprawdę spory, bo jego wymiary wynosiły 4,4 na 2,9 m.

Kolejne zwolnienia w Yahoo!
15 kwietnia 2009, 16:24Z nieoficjalnych informacji wynika, że Yahoo! ropoczyna, trzecią już w ciągu ostatnich 14 miesięcy, falę zwolnień grupowych. To pierwsza tego typu decyzja, od kiedy szefową firmy została Carol Bartz.

Nadchodzą "kradzieże rzeczywistości"?
8 października 2010, 14:48Yaniv Altshuler i jego koledzy z Ben Gurion University prognozują, że w przyszłości pojawi się szkodliwe oprogramowanie, które będzie kradło informacje o naszych zachowaniach i powiązaniach społecznych. Obecnie szkodliwy kod kradnie nasze hasła, e-maile, nazwiska, numery kart kredytowych czy kont bankowych.

Zarażeni mają czas tylko do 9 lipca
23 kwietnia 2012, 18:56FBI ostrzega, że na początku lipca około 350 000 osób może stracić dostęp do internetu. Dotyczy to osób, których komputery zostały zainfekowane kodem DNSChanger

Bezpłatny mobilny Windows
3 kwietnia 2014, 10:40To jedna z najważniejszych decyzji podjętych przez Microsoft - powiedział Al Gillen. Analityk IDC skomentował w ten sposób informację, że koncern z Redmond będzie bezpłatnie udostępniał swój system operacyjny.

Reklamodawcy wykorzystują menedżera haseł do śledzenia internautów
2 stycznia 2018, 11:13Przeglądarki z wbudowanymi menedżerami haseł stały się celem ataków ze stron firm wyświetlających reklamy. Obecnie niemal każda przeglądarka oferuje funkcję zapamiętywania loginów i haseł. Jak informują naukowcy z Center for Information Technology Policy Princeton University, mechanizmy te są wykorzystywane przez reklamodawców do śledzenia użytkowników.

Inność popłaca w reklamie
27 lipca 2007, 10:50Trzej naukowcy z Northwestern University zademonstrowali, w jaki sposób można manipulować właściwościami reklamy, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci wybiorą określony produkt.

Ciasteczkowy spór
25 listopada 2009, 12:54Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.

Google wspomaga... Windows Phone 7
16 marca 2011, 12:22Google pracuje nad oprogramowaniem reklamowym Admob dla... Windows Phone 7. Koncern opublikował właśnie wersję beta Admob WP7 SDK.