Inność popłaca w reklamie
27 lipca 2007, 10:50Trzej naukowcy z Northwestern University zademonstrowali, w jaki sposób można manipulować właściwościami reklamy, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci wybiorą określony produkt.
Ciasteczkowy spór
25 listopada 2009, 12:54Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.
Google wspomaga... Windows Phone 7
16 marca 2011, 12:22Google pracuje nad oprogramowaniem reklamowym Admob dla... Windows Phone 7. Koncern opublikował właśnie wersję beta Admob WP7 SDK.
Papieros z rosnącym guzem
29 grudnia 2012, 16:40W Wielkiej Brytanii na zlecenie Wydziału Zdrowia (Departament of Health, DoH) zrealizowano serię reklam społecznych dotyczących szkodliwości palenia. Gdy bohater zapala papierosa, na drugim jego końcu rośnie guz.
O ochronie prywatności na Facebooku
9 lutego 2015, 09:31Europejska organizacja ochrony prywatności EDRi radzi użytkownikom Facebooka, by zainstalowali oprogramowanie do blokowania reklam. Porada ma związek z nowymi przepisami odnośnie korzystania z serwisu społecznościowego
Większość ludzi nie chce bogacić się bez ograniczeń
24 czerwca 2022, 06:01Przyjmowane w ekonomii założenie, że wszyscy ludzie są motywowani przez nieograniczone pragnienia, napędzani konsumpcjonizmem i chcą ciągle gromadzić jak najwięcej dóbr, jest nieprawdziwe, stwierdzają autorzy nowych badań. Założenie to znajduje swoje odbicie w polityce rządów, przedsiębiorstw czy w sposobie działania reklamy.
Jogurty probiotyczne: kupować czy nie?
19 lipca 2006, 11:27Dr Elizabeth Furrie z Dundee University, zajmująca się korzyściami zdrowotnymi wynikającymi z jedzenia jogurtów probiotycznych, uważa, że kupowanie ich przez zdrowych dorosłych i dzieci jest marnowaniem pieniędzy. Owszem, pomagają one osobom ze schorzeniami jelit, np. z zespołem nadwrażliwości jelita grubego, ale zdrowi ludzie nie muszą jeść całej gamy produktów, by, jak twierdzą reklamy, cieszyć się dobrym zdrowiem.
Wszystkie gry za darmo?
7 lipca 2008, 12:16David Perry, autor takich gier jak Enter the Matrix, Earthworm Jim i Messiah twierdzi, że w przyszłości przemysł gier komputerowych czeka olbrzymia zmiana. Jego zdaniem gry będą udostępniane za darmo.
Morderca telewizyjnych reklam okazał się niegroźny
8 maja 2010, 10:04Nowe technologie multimedialne budzą obawy wielu firm, które z mediów czerpią zyski. Czy jednak ten czasem paniczny lęk jest uzasadniony? Badania nad wpływem cyfrowych nagrywarek zdają się przeczyć.
Google obawia się Amazon Prime'a?
2 grudnia 2011, 11:31Google z zaniepokojeniem przygląda się rosnącej popularności usługi Amazon Prime. W jej ramach największy sprzedawca internetowy oferuje Amerykanom bezpłatną dostawę zamówionego towaru w ciągu 48 godzin. Roczna opłata za taką usługę wynosi 79 dolarów