![](/media/lib/106/n-cola-dce1503af633af7e2a4eb1425c5629c8.jpg)
By nie ostrzegać przed karcinogenem, Coca-Cola i PepsiCo zmieniają skład napojów
9 marca 2012, 10:28By uniknąć konieczności umieszczenia na opakowaniach ostrzeżeń o właściwościach rakotwórczych, Coca-Cola i PepsiCo zmieniają nieco skład swoich napojów.
![](/media/lib/77/pepsimax-e425727d4bd3e65861a71c1c25a0d9b2.jpg)
Zobacz reklamę, odbierz nagrodę
28 kwietnia 2011, 08:24Dzięki aplikacji IntoNow użytkownik iPhone'a może odebrać butelkę Pepsi w zamian za obejrzenie reklamy tej firmy. Jak informują przedstawiciele usługi IntoNow, to pierwszy przykład użycia technologii, która zasypuje przepaść pomiędzy reklamą w telewizji a rzeczywistym produktem.
![Logo Starbucks](/media/lib/74/starbucks-logo2-46544c5ac91ecc1a008d5d962dedc9d6.jpg)
Konsument nie lubi zmian, czyli efekt Starbucksa
11 stycznia 2011, 18:18Silna, „wyrobiona" marka, w skład której wchodzi również logo, to jeden z największych atutów firm. Pomimo to nierzadkie są zmiany logo, nawet najbardziej znanych marek. Ich właściciele uważają, że takie odnowienie wyglądu to korzystna rzecz, ale czy tak jest rzeczywiście?
![](/media/lib/52/zwitek-banknotow-9b1f837507381229cd5c04d1b7c4b548.jpg)
Miliard na reklamę
18 października 2010, 17:06Jak dowiadujemy się z AllThingsDigital na reklamę Kinect i Windows Phone 7 Microsoft przeznaczył astronomiczną kwotę niemal miliarda dolarów. Kampania reklamowa obu produktów powinna ruszyć pełną parą już w ciągu najbliższych tygodni.
![](/media/lib/40/biznesmenka-d73cbae231e315b1168e413f2ced25d2.jpg)
Odporne kobiety
3 września 2010, 11:50Podczas zakończonej w ubiegłym miesiącu konferencji Defcon przeprowadzono test, polegający na wykorzystaniu technik inżynierii społecznej do uzyskanie od pracowników korporacji istotnych danych na temat ich firmy. Spośród 135 zaatakowanych osób tylko 5 odmówiło podania informacji. Co ciekawe, wszystkie 5 to... kobiety.
To nie kino, to gazeta
21 sierpnia 2009, 11:54W 2007 r. pojawiły się doniesienia o opracowaniu elektronicznego papieru, który pozwala na wyświetlenie filmu wideo wysokiej jakości. Dwa lata później tego typu technologia debiutuje w prasie. Już we wrześniu w wybranych egzemplarzach amerykańskiego magazynu Entertainment Weekly będzie można zobaczyć poruszające się reklamy napojów Pepsi oraz klipy zachwalające nowe programy telewizji CBS.
![](/media/lib/33/jezor-0ca5d1c6416248ef00350fdce17ad867.jpg)
Krowi napój
12 lutego 2009, 16:36Konserwatywna hinduska organizacja Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS) przygotowuje rywala dla zachodnich napojów gazowanych – coca-coli czy pepsi. Jego podstawę stanowi mocz krowy, zwierzęcia czczonego w tej części świata. W ciągu następnych 2-3 miesięcy produkt przejdzie testy laboratoryjne, ale na razie nikt nie mówi o dacie komercyjnej premiery (być może nastąpi to pod koniec roku), nazwie ani cenie.
![](/media/lib/32/mieso-e35546d6cdd5a1f909062f40835a5e4b.jpg)
Dla niektórych mięso to władza
1 sierpnia 2008, 12:37Smak pokarmów czy napojów oceniamy, porównując symbolizowane przez nie wartości z naszymi własnymi priorytetami. Gdy są one zgodne, uznajemy je za smaczniejsze i odnosimy się do nich przychylniej. Niezgodność prowadzi do oceny negatywnej.
Niespodzianka na Święto Dziękczynienia
23 listopada 2006, 09:53Po wprowadzeniu na rynek napojów gazowanych o smaku rybnych tacos i wędzonego łososia, amerykańska firma Jones Soda Co. zaskakuje kolejnym swoim wynalazkiem: napojem o smaku zielonego groszku.