
Popcorn sabotuje efekt kinowej reklamy
15 października 2013, 13:04Jedzenie popcornu w kinie uodparnia nas na wpływ reklam. I nie chodzi tu o zwykłe rozproszenie. Zwykle gdy pojawia się nazwa produktu/marki, nasze usta i język automatycznie zaczynają ćwiczyć wymowę (zaczyna się trening bezgłośnej artykulacji), lecz wg zespołu z Uniwersytetu w Würzburgu, żucie przekąski zaburza ten proces.

Chcą walczyć z blokowaniem reklam
8 grudnia 2014, 13:24Wielcy gracze na rynku internetu zapowiadają sądową walkę z oprogramowaniem blokującym reklamy. Dotychczas nie przejmowali się takimi produktami jak np. AdBlock Plus, gdyż były one używane przez stosunkowo niewielką grupę obeznanych z technologią użytkowników
Google wychodzi poza Internet
6 listopada 2006, 12:43Google chce pomóc swoim użytkownikom w zamawianiu reklam w 50 amerykańskich gazetach. Koncern ma zamiar w ten sposób sprawdzić, czy uda mu się wejść na rynek tradycyjnych mediów.

Przekierowują reklamy
30 marca 2015, 10:22Firma Ara Labs odkryła nowy typ ataku na rutery. Przestępcy wykorzystują przy tym Google Analytics. Najpierw dochodzi do zarażenia rutera szkodliwym kodem. Gdy komputer korzystający z zarażonego rutera łączy się z witryną, na której znajdują się reklamy Google'a, szkodliwy kod przekierowuje połączenie na serwer cyberprzestępców.

KE: Google może przejąć DoubleClicka
11 marca 2008, 14:32Unia Europejska wyraziła zgodę na przejęcie przez Google'a firmy DoubleClick. Wyszukiwarkowy gigant zapłacił za nią 3,1 miliarda dolarów i do zakończenia transakcji potrzebował tylko zgody odpowiednich władz.

Blokowanie reklam coraz powszechniejsze
12 sierpnia 2015, 10:35Firmy Adobe i Pagefair infomują, że gwałtowanie rośnie liczba internautów korzystających z oprogramowania do blokowania reklam. Jest już ich niemal 200 milionów.

Zarabianie na piractwie
7 listopada 2008, 11:59MTV i MySpace przetestowały technologię, która umożliwia właścicielom materiałów wideo umieszczonych nielegalnie w Sieci na zarabianie na nich. To powinno ułatwić rozwój serwisów takich jak MySpace czy YouTube.

Będzie śledztwo ws. adblockerów?
13 czerwca 2016, 08:06Newspaper Association of America (NAA) poprosiła Federalną Komisję Handlu (FTC) o rozpoczęcie śledztwa w sprawie niezgodnego z prawem blokowania reklam. Organizacja Electronic Frontier Foundation (EFF) obawia się, że może do prowadzić do wydania zakazu używania programów blokujących reklamy.

Apple do Microsoftu: wycofajcie reklamy
16 lipca 2009, 13:06Jak pamiętamy na słynną kampanię Apple'a "I'm Mac", Microsoft odpowiedział nie mniej znaną "Laptop Hunters". Jednak, jak się okazuje, walka pomiędzy oboma koncernami na tym się nie kończy.
To nie kino, to gazeta
21 sierpnia 2009, 11:54W 2007 r. pojawiły się doniesienia o opracowaniu elektronicznego papieru, który pozwala na wyświetlenie filmu wideo wysokiej jakości. Dwa lata później tego typu technologia debiutuje w prasie. Już we wrześniu w wybranych egzemplarzach amerykańskiego magazynu Entertainment Weekly będzie można zobaczyć poruszające się reklamy napojów Pepsi oraz klipy zachwalające nowe programy telewizji CBS.