Graczy zapraszamy na reklamę
28 maja 2012, 09:15Reklamy w grach nie są niczym nowym. Już przed ponad 20 laty można było w nich zobaczyć znaki firmowe czy banery stanowiące część grafiki gry. Teraz jednak reklamy w grach mogą przypominać to, co znamy z telewizji.
Tylko YouTube będzie bezpieczne?
7 lutego 2008, 12:19Jedna z największych firm analitycznych, IDC, opublikowała raport z którego dowiadujemy się, że połączone siły Yahoo! i Microsoftu mają szansę zachwiać potęgą Google’a. W podpisanym przez 14 analityków dokumencie czytamy: Dane dotyczące zachowania użytkowników online oraz wpływów z reklam wskazują, że Yahoo i Microsoft mogą stworzyć zagrożenie dla hegemonii Google’a.
Opera z wbudowanym ad-blockerem
10 marca 2016, 11:24Opera wbudowała w najnowszą wersję swojej przeglądarki oprogramowanie blokujące reklamy. Firma twierdzi, że po uruchomieniu opcji blokowania strony ładują się o 90% szybciej
Amerykańskie Yahoo! korzysta z Binga
25 sierpnia 2010, 11:38Wyszukiwarka Yahoo! w USA i Kanadzie zaczęła korzystać z technologii microsoftowego Binga. Wpłynie to znacząco na zwiększenie udziałów koncernu z Redmond na rynku wyszukiwarek i reklamy internetowej.
Google ostrzega
19 października 2012, 11:42Przedstawiciele Google'a wysłali do francuskich ministerstw list, w którym ostrzegają, iż plany dotyczące pobierania opłat od wyszukiwarek mogą skończyć się tym, że Google zrezygnuje z prezentowania wyników wyszukiwania we francuskich mediach
Przez smutek tracimy pieniądze
9 lutego 2008, 14:11Na zakupy nie powinniśmy wybierać się, gdy jesteśmy przygnębieni czy smutni. Naukowcy zaobserwowali, że wówczas mamy tendencję do niezwykłej wprost rozrzutności.
Twórca AdBlocka nie może używać 'białych list'
24 czerwca 2016, 11:51Koncern medialny Axel Springer odnotował niewielkie zwycięstwo w walce z oprogramowaniem blokującym reklamy. Sąd apelacyjny w Kolonii stwierdził, że firma Eyeo, która jest właścicielem AdBlocka, jednego z najpopularniejszych programów do blokowania reklam, nie ma prawa używania tzw. "białych list"
Kindle tańszy, ale z reklamami
12 kwietnia 2011, 18:01Już 3 maja zadebiutuje tańszy czytnik e-booków Kindle. Jego posiadacze zapłacą za urządzenie o 25 dolarów mniej niż dotychczas, jednak z obniżką ceny będzie wiązało się wyświetlanie reklam na czytniku.
Google ma miesiąc
19 grudnia 2012, 09:38Google ma miesiąc na przedstawienie własnych propozycji ugody w sprawie dotyczącej wykorzystywania przez koncern pozycji do blokowania konkurencji. Wczoraj doszło do spotkania Komisarza ds. Konkurencyjności Joaquína Almunii i prezesem Google'a Schmidtem
Yahoo "otwarte na propozycje"
23 kwietnia 2008, 10:35Po ogłoszeniu nie najlepszych wyników finansowych za ostatni kwartał, prezes Yahoo!, Jerry Yang, powiedział, że jego firma jest otwarta na propozycję Microsoftu, ale szuka też alternatywnych rozwiązań. Yang stwierdził też, że nowa strategia firmy dotycząca technologii, użytkowników i reklamy "zaczyna przynosić efekty".