W przypadku marki my to nie to samo co ty i coś...

17 maja 2012, 11:45

Wydawałoby się, że użycie w reklamie słowa "my" powinno działać tylko i wyłącznie pozytywnie, zwiększając poczucie bliskości i lojalności w stosunku do marki. Niestety, to nie do końca prawda, bo reakcja konsumentów zależy od początkowego stosunku do reklamowanego bytu. Jeśli związek nie był zbyt zażyły, tykanie, a właściwie "mykanie", jest postrzegane jako przekroczenie granic.



Czy Sony może produkować tostery?

15 września 2011, 11:59

Pewne marki są silnie kojarzone z krajami bądź kulturami i stają się ich ikonami, dlatego konsumenci reagują bardziej pozytywnie na kolejne produkty, które pasują do ich oczekiwań. Psycholodzy z University of Minnesota podają przykład kiełbasek grillowych Budweisera i ekspresu cappuccino Sony. Pierwsze zapewne by się przyjęły, drugi – nie za bardzo…


Loty kosmiczne wywołują zmiany mikrobiomu

3 lutego 2017, 11:59

Badając mikrobiom jelitowy Scotta i Marka Kellych, bliźniąt jednojajowych będących amerykańskimi astronautami, naukowcy stwierdzili, że podróże kosmiczne wywołują pewne konkretne zmiany w jego składzie.


autor: Bowenpan

Ekshumacja przeciwko ptasiej grypie

1 marca 2007, 10:17

Naukowcy chcą ekshumować zwłoki zmarłego 88 lat temu arystokraty, sir Marka Sykesa. Posiadacz ziemski i polityk zmarł w 1919 roku we Francji. Zmogła go jedna z najgroźniejszych znanych światu odmian grypy — hiszpanka.


Szczepionka bez igły i strzykawki?

22 kwietnia 2010, 14:06

Jak szczepić ludzi prościej, szybciej, taniej i bezboleśnie? Niemożliwe? Może za kilka lat igłę i strzykawkę zastąpi... niewielka naklejka na skórę - obiecuje australijski naukowiec.


Logo Starbucks

Konsument nie lubi zmian, czyli efekt Starbucksa

11 stycznia 2011, 18:18

Silna, „wyrobiona" marka, w skład której wchodzi również logo, to jeden z największych atutów firm. Pomimo to nierzadkie są zmiany logo, nawet najbardziej znanych marek. Ich właściciele uważają, że takie odnowienie wyglądu to korzystna rzecz, ale czy tak jest rzeczywiście?


Fajny Microsoft?

21 lutego 2013, 11:18

Najnowszy sondaż Reuters/Ipsos przyniósł niespodziewane wyniki. Badania przeprowadzone wśród 853 respondentów w wieku 18-29 lat wykazały, że Microsoft jest w tej grupie wiekowej postrzegany lepiej, niż przed dwoma laty. Co więcej, poczynił większy wizerunkowy postęp niż Facebook i Twitter.


Skarb z sadu

20 listopada 2015, 11:42

Rolnik z Ueken odkrył w lipcu w swoim sadzie wiśniowym zbiór ponad 4 tys. rzymskich monet (~15 kg) sprzed ok. 1700 lat. Za cenne znalezisko należy podziękować kretowi, który zrobił kopiec w odpowiednim miejscu.


W Wenecji będą poszukiwać kolumny, której istnienie nie jest pewne

28 kwietnia 2017, 17:50

W Wenecji podjęte zostaną poszukiwania trzeciej kolumny, która miała być ustawiona obok Pałacu Dożów, przy wejściu na plac Świętego Marka. Najpierw trzeba ustalić jednak, czy taka w ogóle istniała. Według tradycji kolumna runęła do wody w 1172 roku.


mks_vir powrócił ! – nowa wersja legendarnego polskiego antywirusa

28 maja 2018, 12:37

Program antywirusowy mks_vir to bez jedna z niekwestionowanych ikon polskiej informatyki. Stworzony pod koniec lat 80 ubiegłego wieku przez Pana Marka Sella program, rozwijany później przez firmę MKS, przez lata przecierał szlaki w trudnej i niezwykle wymagającej sztuce cyberbezpieczeństwa. Mimo burzliwej historii i w konsekwencji kilkuletniej nieobecności na rynku marka mks_vir jest znana praktycznie każdemu, kto choć trochę interesuje się bezpieczeństwem komputerowym


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy